loading...

پیشواز من

X کد آهنگ پیشواز جدید مرتضی پاشایی عشق جنجالی X کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی ایرانسل X کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 73 چهارشنبه 11 دی 1398
X کد آهنگ پیشواز جدید مرتضی پاشایی عشق جنجالی X کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی ایرانسل X کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی همراه اول X کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی پاشایی عشق جنجالی X کد آوای انتظار مرتضی پاشایی عشق جنجالی X کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی جدید X کد آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی پاشایی عشق جنجالی X کد پیشواز جدید - مرتضی پاشایی عشق جنجالی X کد پیشواز همراه اول X کد پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی X کد آوای انتظار مرتضی پاشایی عشق جنجالی پخش انلاین X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آهنگ پیشواز X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی پخش انلاین X کد پیشواز ایرانسل




کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی


دوباره نور میباره سر احساس شیرینم مث فرهاد دیوونم سر راه تو میشینم
رو جلد قلب مجنونم خبر از عشق جنجالی پر از فالای خوش رنگه همین فنجون تو خالی
میخوام تنها بشم با تو تو این روزای جنجالی دارم حس میکنم عشقو یه حس ساده عالی
یه حسی توی دلم دارم که بین آب و آتیشم هنوز چیزی نمیگی تو از این آشوب ترم میشم


دوباره نور میباره سر احساس شیرینم مث فرهاد دیوونم سر راه تو میشینم
رو جلد قلب مجنونم خبر از عشق جنجالی پر از فالای خوش رنگه همین فنجون تو خالی
میخوام تنها بشم با تو تو این روزای جنجالی دارم حس میکنم عشقو یه حس ساده عالی
یه حسی توی دلم دارم که بین آب و آتیشم هنوز چیزی نمیگی تو از این آشوب ترم میشم

 

 

 کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت  فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی کاربرانی که درخواست دادند*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت انتشار بزودی در سایت قرار میگیره

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید مرتضی پاشایی عشق جنجالی کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی کد پیشواز کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی ایرانسل کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی پاشایی عشق جنجالی کد آوای انتظار مرتضی پاشایی عشق جنجالی کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی پاشایی عشق جنجالی کد پیشواز جدید مرتضی پاشایی عشق جنجالی کد پیشواز همراه اول کد پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی کد آوای انتظار مرتضی پاشایی عشق جنجالی پخش انلاین Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی عشق جنجالی پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو