loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز لیلا از علیرضا قربانی,    کد پیشواز علیرضا قربانی تنهایی لیلا,    کد پیشواز علیرضا قربانی سریال پدر,  &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 484 یکشنبه 22 دی 1398


,   
,    کد اهنگ پیشواز لیلا از علیرضا قربانی
,    کد پیشواز علیرضا قربانی تنهایی لیلا
,    کد پیشواز علیرضا قربانی سریال پدر
,    کد پیشواز ایرانسل لیلا علیرضا قربانی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قربانی سریال پدر
,    کد اوای انتظار تنهایی لیلا
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا قربانی سریال پدر
,    آهنگ پیشواز علیرضا قربانی سریال پدر
,    کد پیشواز همراه اول علیرضا قربانی سریال پدر
,    kod pishvaz leyla


بی تو به سامان نرسد، ای سروسامان همه تو

ای به تو زنده همه من، ای به تنم جان همه تو

من همه تو، تو همه تو، او همه تو، ما همه تو

هر که و هر کس همه تو، این همه تو آن همه تو

♪♪♪♪♪♪♪♪

من که به دریا زده ام، تا چه کنی با دل من

تخته تو و ورطه تو و ساحل و طوفان همه تو

ای همه دستان ز تو و مستیه مستان ز تو و

رمز میستان همه تو راز نیستان همه تو

شور تو آغاز تویی بلخ و شیراز تویی

جاذبه ی شعر تو جوهر عرفان همه تو

♪♪♪♪♪♪♪♪

بی تو به سامان نرسد، ای سروسامان همه تو

ای به تو زنده همه من، ای به تنم جان همه تو

من همه تو، تو همه تو، او همه تو، ما همه تو

هر که و هر کس همه تو، این همه تو آن همه تو


برگرفته شده از matnavaz.blog.ir

 

,    کد پیشواز علیرضا قربانی تنهایی لیلا

IIII ….PishvazMan….IIII

II*IIـ.ــــــــــ,    کد پیشواز علیرضا قربانی تنهایی لیلاـــــــ.ـII*IIـ|

+|+درخواستی کاربران – پخش بزودی - هنوز منتشر نشده / جهت اطلاع رسانی+|+

ـ|=ــــ,    کد پیشواز علیرضا قربانی تنهایی لیلاـــــــ=|ـ







برچسب ها کد اهنگ پیشواز لیلا از علیرضا قربانی کد پیشواز علیرضا قربانی تنهایی لیلا کد پیشواز علیرضا قربانی سریال پدر کد پیشواز ایرانسل لیلا علیرضا قربانی کد آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا قربانی سریال پدر کد اوای انتظار تنهایی لیلا کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا قربانی سریال پدر آهنگ پیشواز علیرضا قربانی سریال پدر کد پیشواز همراه اول علیرضا قربانی سریال پدر kod pishvaz leyla
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو