loading...

پیشواز من

سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز  همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم  جدید,کد آهنگ پیشواز  همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم ,کد آهنگ پیشواز,pishvazman.rozblog.com,کد آهنگ  همراه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 39 جمعه 12 بهمن 1397

سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز  همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم  جدید,کد آهنگ پیشواز  همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم ,کد آهنگ پیشواز,pishvazman.rozblog.com,کد آهنگ  همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم ,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز  همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم ,کد پیشواز  همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم , همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم ,کد آهنگ پیشواز جدید  همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم ,کد آهنگ پیشواز جدید,

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول“عاشق شدن” اثری از محسن ابراهیم زاده
رده : پاپ ، عرضه کننده : بییپ ، بیشتر : تک

کد آوای انتظار همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدن

همراه اول :

۲۳۰۸۶ عاشق شدن ۱ محسن ابراهیم زاده
۲۳۰۸۷ عاشق شدن ۲ محسن ابراهیم زاده
۲۳۰۸۸ عاشق شدن ۳ محسن ابراهیم زاده

ارسال کد به ۸۹۸۹

دل من با دل تو خوشه بدجوری دوریت منو میکشه
تو باشی من رو هوام تو دوایی و دوام بی تو دنیارو نه نمیخوام
عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره
دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق
عاشق شدن راه با صفایی داره غم و بی قراری داره
دوست داره هر کاری میکنی دل از کارات سر درآره
بدجوری بی تابی داره تا خود صبح بی خوابی داره ای وای از عشق

http://mtn-music.org







برچسب ها سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم کد آهنگ پیشواز pishvazman.rozblog.com کد آهنگ همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم سایت آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول محسن ابراهیم زاده عاشق شدم کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو