loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز آره عاشقتم,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سعید شهروز دلم گرفته اسمون,    کد پیشواز همراه اول سعید شهروز دلم گرفته,    کد اهن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 141 چهارشنبه 10 مرداد 1397


,    کد آهنگ پیشواز آره عاشقتم
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سعید شهروز دلم گرفته اسمون
,    کد پیشواز همراه اول سعید شهروز دلم گرفته
,    کد اهنگ پیشواز همراه اول دلم گرفته اسمون
,    اهنگ پیشواز بی کلام با پخش انلاین
,    آهنگ پیشواز مادر همراه اول با پخش آنلاین
,    کد پیشواز ایرانسل بی کلام با پخش آنلاین
,    آهنگ پیشواز بی کلام ایرانسل پخش آنلاین
,    کد آهنگ پیشواز من عاشقت شدم مهدی یغمایی
,   

https://nava.ir/pishvaz/%DA%A9%D8%AF-%D8%A2%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A2%D8%B1%D9%87

کد پیشواز انتظار همراه اول سعید شهروز آره عاشقتم

۸۲۰۱۲ / آره عاشقتم / سعید شهروز

بخشی از متن همین ترانه آره عاشقتم سعید شهروز :

خستگی تو مال من دیوونگیم برای تو

من از همه جدا شدم همه به استثنای تو

اینجا یکی هست که می خواد دور خودش خط بکشه

فکرش رو می کردی یه روز اینجوری عاشقت بشه

آره عاشقتم می بری دلی که میبازه به تو

آره عاشقتم بده دل به کسی که بازم دیده خواب تو عاشقتم

با اینکه دلم واسه تو کمه بیشتر از همه عاشقتم

آره عاشقتم می بری دلی که میبازه به تو

آره عاشقتم بده دل به کسی که بازم دیده خواب تو عاشقتم

با اینکه دلم واسه تو کمه بیشتر از همه عاشقتم

اگه من می سوزم هیزوم آتیش تویی

اگه دیوونه شدم باعث و بانیش تویی

دل بده بسه دیگه این دست و اون دست نکن

عاشق چشماتو راهی بن بست نکن

آره عاشقتم می بری دلی رو که می بازه به تو

آره عاشقتم بده دل به کسی که بازم دیده خواب تو عاشقتم

با اینکه دلم واسه تو کمه بیشتر از همه عاشقتم







برچسب ها کد آهنگ پیشواز آره عاشقتم کد آهنگ پیشواز ایرانسل سعید شهروز دلم گرفته اسمون کد پیشواز همراه اول سعید شهروز دلم گرفته کد اهنگ پیشواز همراه اول دلم گرفته اسمون اهنگ پیشواز بی کلام با پخش انلاین آهنگ پیشواز مادر همراه اول با پخش آنلاین کد پیشواز ایرانسل بی کلام با پخش آنلاین آهنگ پیشواز بی کلام ایرانسل پخش آنلاین کد آهنگ پیشواز من عاشقت شدم مهدی یغمایی کد آهنگ پیشواز آره عاشقتم سعید شهروز کد آهنگ پیشواز سعید شهروز همراه اول کد پیشواز ایرانسل سعید شهروز اهنگ پیشواز همراه اول جدید ۹۶ کد آوای انتظار سعید شهروز کد آهنگ پیشواز آره عاشقتم همراه اول کد آهنگ پیشواز آره آره مهدی احمدوند پخش آنلاین آهنگ پیشواز همراه اول رهبری کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسعود جلیلیان بی لیاقت کد آهنگ پیشواز آره عاشقتم از سعید شهروز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو