loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایرانی اصل ماکان باندKod Ahang Pishvaz Irancell  Macan Band Iranie Aslکد آهنگ پیشواز ایرانسل ایرانی اصل ماکان باندترانه و شعر ایرانی اصل ماکان باندبا همه فرق داره چشمای تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 39 چهارشنبه 23 مرداد 1398






کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایرانی اصل ماکان باند

Kod Ahang Pishvaz Irancell  Macan Band Iranie Asl

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایرانی اصل ماکان باند

ترانه و شعر ایرانی اصل ماکان باند

با همه فرق داره چشمای تو ایرانیِ اصله
دلبرم شیوه ی ناز تو به قاجاریِ وصله

با همه فرق داره لبخند لبات جاذبه داره
صورت ماه تو حتی پیشه ماه کم نمیاره


آخه جونه دلمی جونمو بگیر هر جا که میخوای ببرش
اگه عاشقی اینه حقشه دلم هر چی که میاد به سرش
یعنی دله تو بگه هر جوری شده ناز عشقتو بخرش

آخه جونه دلمی جونمو بگیر هر جا که میخوای ببرش


دیگه عاشقی اینه حقشه دلم هر چی که میاد به سرش
یعنی دله تو بگه هر جوری شده ناز عشقتو بخرش

تکست ایرانی اصل ماکان باند

با همه فرق داره چشمای تو اینقدر که نجیبه
خمه ابروی کمونه تو یه شاهکار عجیبه

خودت دیدی خاطرتت عزیز برام خیلی بی انداره
دارم عاشقت میشم عجله نکن این اولشه تازه

آخه جونه دلمی جونمو بگیر هر جا که میخوای ببرش
اگه عاشقی اینه حقشه دلم هر چی که میاد به سرش
یعنی دله تو بگه هر جوری شده ناز عشقتو بخرش

آخه جونه دلمی جونمو بگیر هر جا که میخوای ببرش
دیگه عاشقی اینه حقشه دلم هر چی که میاد به سرش
یعنی دله تو بگه هر جوری شده ناز عشقتو بخرش

**


منبع faratext.com

این کد در صورت منتشر شدن در همین صفحه قرار میگیرد







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایرانی اصل ماکان باند کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایرانی اصل ماکان باند سایت پیشواز من کد پیشواز ایرانسل ایرانی اصل ماکان باند کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ایرانی اصل ماکان باند کد پیشواز جدید ایرانسل ایرانی اصل ماکان باند کد آوای انتظار ایرانسل ایرانی اصل ماکان باند کد پیشواز کد پیشواز ایرانسل ایرانی اصل ماکان باند به همراه متن کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایرانی اصل ماکان باند جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو