loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز دلبریتو کمترش کن ایرانسل,    کد پیشواز شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن همراه اول,    کد پیشواز ایرانسل شهاب مظفری دلبر جان,  &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 37 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398


,    کد اهنگ پیشواز دلبریتو کمترش کن ایرانسل
,    کد پیشواز شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن همراه اول
,    کد پیشواز ایرانسل شهاب مظفری دلبر جان
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شهاب مظفری آی
,    کد پیشواز ایرانسل شهاب مظفری ما باحالیم
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شهاب مظفری ما باحالیم
,    کد پیشواز ایرانسل شهاب مظفری آی
,    دانلود آهنگ شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن
,    کد پیشواز همراه اول شهاب مظفری با پخش آنلاین

,   

ایرانسل:

دلبریتو کمترش کن ۱ ۵۵۱۱۲۷۹۶ شهاب مظفری
دلبریتو کمترش کن ۲ ۵۵۱۱۲۷۹۷ شهاب مظفری
دلبریتو کمترش کن ۳  ۵۵۱۱۲۷۹۸ شهاب مظفری

فعال سازی با ارسال کد به ۷۵۷۵

همراه اول:

۹۹۶۷۵ دلبریتو کمترش کن۳ شهاب مظفری
۹۹۶۷۴ دلبریتو کمترش کن۲ شهاب مظفری
۹۹۶۷۳ دلبریتو کمترش کن۱ شهاب مظفری

فعال سازی با ارسال کد به ۸۹۸۹

 

متن آهنگ دلبریتو کمترش کن شهاب مظفری :

چیکار میکنی اینجوری که دیوونه میشم بیا دلبریتو یکم کمترش کن
دلم عاشقه بیشتر از این نذار عاشقت شم داره میره قلبم بیا باورش کن
حدی دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره
میلرزونه این زلزله قلبمو دین و ایمونمو زندگیمو بهم ریخته چشات
یه آدم توی زندگی غیر اینکه کسی مث تو داشته باشه مگه چیری میخواد
حدی دل بردن واسه تو مردن همه ی عالم ای وای چه بده حالم
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره
دلم دیگه طاقت نداره دلم بی قراره داره کم میاره
دیگه خستم از حالت چشم تو و حالای باحال نصف کاره

http://mtn-music.org

 

 

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز دلبریتو کمترش کن ایرانسل کد پیشواز شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن همراه اول کد پیشواز ایرانسل شهاب مظفری دلبر جان کد آهنگ پیشواز همراه اول شهاب مظفری آی کد پیشواز ایرانسل شهاب مظفری ما باحالیم کد آهنگ پیشواز همراه اول شهاب مظفری ما باحالیم کد پیشواز ایرانسل شهاب مظفری آی دانلود آهنگ شهاب مظفری دلبریتو کمترش کن کد پیشواز همراه اول شهاب مظفری با پخش آنلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو