loading...

پیشواز من

,    ,    کد آهنگ پیشواز محمد علیزاده ایرانسل,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده برادر,    کد آهنگ پیشواز زندگی محمد علیزاده, &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 617 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,   
,    کد آهنگ پیشواز محمد علیزاده ایرانسل
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده برادر
,    کد آهنگ پیشواز زندگی محمد علیزاده
,    کد پیشواز زندگی محمد علیزاده
,    آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده زندگی
,    اهنگ پیشواز محمد علیزاده زندگی
,   

 

بدون تو چیا کشیدم من ، خوشی ولی خوشی ندیدم من

تو اول مسیر خوشبختی . تهه دنیا رسیدم من

بدون من سرت چقدر گرمه ، کی حال این روزامو می فهمه

قبول دارم گناه نکردی تو ، کار دنیای بی رحمه

کار دنیای بی رحمه

زمونه عمر مارو میگیره ، برادر از برادرش سیره

تو دیر رسیدی خیلی دیره

بخاطر تو هرکاری کردم ، تو رفتی من چجوری برگردم

خودت بیا دورت بگردم

صدام کن ، صدای تو لالایه بچگیمه صدام کن

دیگه خسته ام عشقای نصفه نیمه نگام کن

به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم

نمیشه ، مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه

مگه ریشه از زردی ساقه هاش خسته می شه

به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم

زمونه عمر مارو میگیره ، برادر از برادرش سیره

تو دیر رسیدی خیلی دیره

بخاطر تو هرکاری کردم ، تو رفتی من چجوری برگردم

خودت بیا دورت بگردم

صدام کن ، صدای تو لالایه بچگیمه صدام کن

دیگه خسته ام عشقای نصفه نیمه نگام کن

به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم

نمیشه ، مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه

مگه ریشه از زردی ساقه هاش خسته می شه

به جون چشات دیگه جون ندارم که بگم

http://text20.ir

,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده برادر - بزودی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز محمد علیزاده ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده برادر کد آهنگ پیشواز زندگی محمد علیزاده کد پیشواز زندگی محمد علیزاده آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده زندگی اهنگ پیشواز محمد علیزاده زندگی کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده برادر جدید pishvazman.rozblog.com سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل محمد علیزاده برادر کد پیشواز ایرانسل محمد علیزاده برادر کد آهنگ ایرانسل محمد علیزاده برادر سایت پیشواز من کد آهنگهای پیشواز ایرانسل محمد علیزاده برادر کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده برادر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو