loading...

پیشواز من

سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند جدید,کد پیشواز ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند,ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند,کد آ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 29 شنبه 04 اسفند 1397

سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند جدید,کد پیشواز ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند,ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند,

 

 

 

یه ماهه که دائم نگاه دل من به سمت یه ماهه
چه ماه قشنگی تو راهه یه عشقی باهامه که ماهه

نباشی توی دنیا مگه میشه مگه میشه
چی میشه اگه بمونی اگه میشه اگه میشه

تو هستی که من اینجام که نمیرم که نمیرم
چی میشه که بمونی تا نمیرم نمیرم

یه جایی توی دلمه که جای توئه
تبی که توی تنمه برای توئه
هنوزم من اون عاشق دیوونه ای اَم
که اگه اشاره کنی فدای توئه

قراره دوباره کنار دل بیقرارم بمونه
چه عشقی چه حسی چه حالی باهاش تو دل هردومونه

نباشی توی دنیا مگه میشه مگه میشه
چی میشه اگه بمونی اگه میشه اگه میشه

تو هستی که من اینجام که نمیرم که نمیرم
چی میشه که بمونی تا نمیرم نمیرم

یه جایی توی دلمه که جای توئه
تبی که توی تنمه برای توئه
هنوزم من اون عاشق دیوونه ای اَم
که اگه اشاره کنی فدای توئه

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند - بزودی

 

هنوز منتشر نشده







برچسب ها سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند جدید کد پیشواز ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند کد آهنگهای پیشواز ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ ایرانسل یه ماهه مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو