loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل ای جانم مهدی غلامیKod pishvaz irancell Mahdi Gholami Ey Janamکد پیشواز ایرانسل ای جانم مهدی غلامیترانه و شعر آهنگ ای جانم مهدی غلامیجانم من که دیوانه ی عطر توام ای جانمجز تو هیچ عشقی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 9 سه شنبه 20 آبان 1399



کد پیشواز ایرانسل ای جانم مهدی غلامی

Kod pishvaz irancell Mahdi Gholami Ey Janam

کد پیشواز ایرانسل ای جانم مهدی غلامی

ترانه و شعر آهنگ ای جانم مهدی غلامی

جانم من که دیوانه ی عطر توام ای جانم
جز تو هیچ عشقی را عشق نمی دانم
تویی مهتاب شب تار من ای جانم

زیبا تر از این چشمان دریایی ندیدم من
طعم عشق تو زیبا رو چشیدم من
حتی در رویا شبیه تو ندیدم من

جان دل من باش کمی حوصله کن با دلی
که تو را دیده شده دیوانه

از همه دنیا شدی ماه دل من تویی مال
خود من دیوانه

تکست آهنگ ای جانم مهدی غلامی

تو بال و پر این دل شیدایی ای عشق
تو روشنی این شب تار منی ای عشق

بی تاب توام در همه حال تاب و توانم
من را تو به بیراه ی عشقت بکشانم

جان دل من باش کمی حوصله کن با دلی
که تو را دیده شده دیوانه

از همه دنیا شدی ماه دل من تویی مال
خود من دیوانه

**



کد --- بزودی










اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو