loading...

پیشواز من

سایت آهنگ پیشواز,pishvazman,کد آهنگ پیشواز ایرانسل,کد پیشواز همراه اول پویا بیاتی یک میلیون,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی یک میلیون 1398,کد آهنگ پیشواز همراه ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1216 یکشنبه 26 خرداد 1398

سایت آهنگ پیشواز,pishvazman,کد آهنگ پیشواز ایرانسل,کد پیشواز همراه اول پویا بیاتی یک میلیون,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی یک میلیون 1398,کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی یک میلیون,کد آهنگ همراه اول پویا بیاتی یک میلیون,همراه اول پویا بیاتی یک میلیون,کد آهنگ پیشواز همراه اول,اختصاصی از سایت پیشواز من,پیشواز,کد پیشواز درخواستی پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول پویا بیاتی یک میلیون,

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی یک میلیون

                               

89828      یک میلیون 2      پویا بیاتی

89827      یک میلیون 1      پویا بیاتی

Pishvaz Pouya Bayati

پخش از سایت Pishvazman

اگه بشه یک میلیون , اگه بشه یک میلیون بارم
اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم
یادت نره عشقه روزگارم دوست دارم دوست دارم

من واسه دلبستگیامون نگرانم با خبر از شوریه چشمه دگرانم
وقتی صدات میزنمو تو میگی جانم صاحبه خوشبخت ترین قلبه جهانم
صاحبه خوشبخت ترین قلبه جهانم

با منی و عشق نفس میکشه پیشم عاشقه اون جمله ی معروفه همیشم
اینکه به هیشکی جز تو وابسته نمیشم هر چی میگم دوست دارم خسته نمیشه
هر چی میگم دوست دارم خسته نمیشم

اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم
یادت نره عشقه روزگارم دوست دارم دوست دارم

اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم
آی با توام عشقه روزگارم دوست دارم دوست دارم

تکست آهنگ یک میلیون پویا بیاتی

تو رو خواستن واسه ی من مثله آبه واسه ماهی وقتی خوبم که بخندی که ببینم رو به راهی
من هنوزم شبو روزم به نگاهت گره خورده

چه قراری تو چشاته که قراره منو برده , چه قراری تو چشاته که قراره منو برده

اگه بشه یک میلیون بارم , یادت نره عشقه روزگارم
اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم

یادت نره عشقه روزگارم دوست دارم دوست دارم

اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم
آی با توام عشقه روزگارم دوست دارم

https://www.faratext.com

 

 







برچسب ها سایت آهنگ پیشواز pishvazman کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد پیشواز همراه اول پویا بیاتی یک میلیون کد آهنگ پیشواز جدید سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی یک میلیون 1398 کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی یک میلیون کد آهنگ همراه اول پویا بیاتی یک میلیون همراه اول پویا بیاتی یک میلیون کد آهنگ پیشواز همراه اول اختصاصی از سایت پیشواز من پیشواز کد پیشواز درخواستی پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول پویا بیاتی یک میلیون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو