loading...

پیشواز من

  متن آهنگ فریدون آسرایی خونه به خونه خونه به خونه کوچه به کوچه سایه به سایه دنبال تو گشتم دویدم دویدم نشونتو ندیدم هرچی دویدم اما به جایی نرسیدم شکستم شکستم از اینکه بی تو هستم رفتیو بی تو اما

♥حسـ ــین♥ بازدید : 195 یکشنبه 31 فروردین 1399

 

متن آهنگ فریدون آسرایی خونه به خونه
خونه به خونه کوچه به کوچه
سایه به سایه دنبال تو گشتم
دویدم دویدم نشونتو ندیدم
هرچی دویدم اما به جایی نرسیدم
شکستم شکستم از اینکه بی تو هستم
رفتیو بی تو اما دل به کسی نبستم
خونه به خونه کوچه به کوچهدنیا رو گشتم
خونه به خونه کوچه به کوچه دنبال تو گشتم
+++++++

 

دویدم دویدم خاتون من ندیدم
نه آب دیدم نه نونی مرگ به جون خریدم
شکستم شکستم از اینکه بی تو هستم
خاتون من کجایی که دیگه بی تو هستم
خونه به خونه کوچه به کوچه دنیا رو گشتم
خونه به خونه کوچه به کوچه دنبال تو گشتم

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی خونه به خونه

55468   خونه به خونه فریدون آسرایی







برچسب ها کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی خونه به خونه برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی خونه به خونه کد پیشواز کد آوای انتظار فریدون آسرایی خونه به خونه کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی خونه به خونه ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی خونه به خونه کد آهنگ پیشواز ایرانسل فریدون آسرایی خونه به خونه کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی خونه به خونه همراه اول کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی خونه به خونه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی خونه به خونه رایتل کد پیشواز فریدون آسرایی خونه به خونه کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی کد آوای انتظار فریدون آسرایی خونه به خونه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز رایتل فریدون آسرایی خونه به خونه کد پیشواز ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو