loading...

پیشواز من

      کد آهنگ پیشواز ایرانسل دست خودم نیست بهنام صفوی ───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── چشماتو وقتی‌ نمیبینم؛ تنها میشینم و غمگینم دوست دارم عطر نفس هاتو؛ آروم میگیره دلم با تو هر شب به عشقت بی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 دوشنبه 05 خرداد 1399

 

 

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل دست خودم نیست بهنام صفوی

───┤ ♩♬♫♪ ├───

چشماتو وقتی‌ نمیبینم؛ تنها میشینم و غمگینم
دوست دارم عطر نفس هاتو؛ آروم میگیره دلم با تو

هر شب به عشقت بیدارم
!
قد یه دنیا دوست دارم

 


هیچ موقع نذار که تنها شم؛ میمیرم از تو جدا باشم
تو که باشی‌ کنار من؛ دیگه هیچ چیزی کم نیست
!
نگو کمتر نگات کنم؛ آخه دست خودم نیست
!
عشقت بسته اس به دل‌ و جونم؛ باور کن بی‌ تو نمیتونم
!
حتی با فکر تو، هم شادم
!


هیچ موقع نمیری از یادم

با عشق تو زیر و رو میشم! تا آخر عمر بمون پیشم

هر جا میرم جلو چشمامی؛ میدونم همون که میخوامی

تو که باشی‌ کنار من؛ دیگه هیچ چیزی کم نیست
!
نگو کمتر نگات کنم؛ آخه دست خودم نیست
!
میخوام باشم همیشه تو قلبِ تو

میدونم هیچوقت نمیدم؛ حتی به دنیا یه تار موتو
!
تو که باشی‌ کنار من؛ دیگه هیچ چیزی کم نیست
!
نگو کمتر نگات کنم؛ آخه دست خودم نیست
!

───┤ ♩♬♫♪ ├───

... به زودی

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز رایتل دست خودم نیست بهنام صفوی کد آهنگ پیشواز دست خودم نیست بهنام صفوی همراه اول کد پیشواز کد آوای انتظار دست خودم نیست بهنام صفوی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز دست خودم نیست بهنام صفوی پخش انلاین کد آوای انتظار دست خودم نیست بهنام صفوی کد آهنگ پیشواز دست خودم نیست بهنام صفوی ایرانسل کد پیشواز دست خودم نیست بهنام صفوی کد پیشواز ایرانسل kod ahang pishvaz کد آهنگ پیشواز دست خودم نیست بهنام صفوی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دست خودم نیست بهنام صفوی کد آهنگ پیشواز دست خودم نیست بهنام صفوی برای رایتل پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول دست خودم نیست بهنام صفوی کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز دست خودم نیست بهنام صفوی رایتل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو