loading...

پیشواز من

  همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس,کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگهای پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 13 دوشنبه 23 اردیبهشت 1398

 

همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس,کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگهای پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس,کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس,کد پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس,

 

نبینمت غمگین باشی
باغصه همنشین باشی
دلم میخواد توزندگی
گل باشی بهترین باشی

میخوام بگم یک کلمه
حرفی که توی دلم
هم سختمه نگفتنش
هم گفتنش مشکلمه


میخوام بگم که تیر غم
سوی دلم کمونه زد
واژه عین وشین وقاف
روی لبم جوونه زد

عزیزمن تو زندگی
عشقه که گنج آدمه
این زندگی بدون عشق
مثل یه خواب درهمه

اما هوس یه آتیشه
با آتیش بازی نکن
هدر نده زندگیتو
خونه براندازی نکن

میخوام بگم که تیر غم
سوی دلم کمونه زد
واژه عین وشین وقاف
روی لبم جوونه زد

به سوی عشقی ابدی
مرغ دلم پر می زنه
فرشته ی اقبال من
انگار داره در می زنه

عشقی که در دل منه
یه هدیه ی خداییه
نشونه ای از زندگی
با یک جهان زیباییه

میخوام بگم یک کلمه
حرفی که توی دلم
هم سختمه نگفتنش
هم گفتنش مشکلمه

میخوام بگم که تیر غم
سوی دلم کمونه زد
واژه عین وشین وقاف
روی لبم جوونه زد


منبع : pixmusic.ir

 

 

کد آهنگ پیشواز همراه اولاحسان خواجه امیری عشق و هوس

82505        عشق و هوس         احسان خواجه امیری

 

کد آهنگ پیشواز همراه اولاحسان خواجه امیری عشق و هوس

39009        عشق و هوس (3)   احسان خواجه امیری

39008        عشق و هوس (2)   احسان خواجه امیری

39007        عشق و هوس (1)   احسان خواجه امیری







برچسب ها همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس جدید کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگهای پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس کد پیشواز همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ همراه اول احسان خواجه امیری عشق و هوس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو