loading...

پیشواز من

X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز محمد مهراد دیوونه خونه X کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد مهراد دیوونه خونه X کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد مهراد دیوونه خونه X کد پیشواز جدید - محمد م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3847 دوشنبه 16 دی 1398
X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز محمد مهراد دیوونه خونه X کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد مهراد دیوونه خونه X کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد مهراد دیوونه خونه X کد پیشواز جدید - محمد مهراد دیوونه خونه X کد آهنگ پیشواز محمد مهراد دیوونه خونه ایرانسل X کد آوای انتظار محمد مهراد دیوونه خونه پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز محمد مهراد دیوونه خونه همراه اول X کد پیشواز محمد مهراد دیوونه خونه X کد آهنگ پیشواز محمد مهراد دیوونه خونه پخش انلاین X کد پیشواز ایرانسل X Kod Pishvaz Irancell X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز محمد مهراد دیوونه خونه جدید X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز جدید محمد مهراد دیوونه خونه X کد آوای انتظار محمد مهراد دیوونه خونه X Kod Pishvaz Hamrah Aval

بنازم من اون قد و بالاتو دو تا چشمای مست و گیراتو

غمت پیرم کرد میتونی برگرد مگه میگیره هیچ کسی جاتو

هنوزم توو این خونه جا داری شبیه همون آخرین باری

که با طنازی جلو این آینه نشستی که ابروتو برداری

دلم میخوادت هی با بی تابی از اون جورا که شب نمیخوابی

همش تقصیر تویه باور کن مقصر تویی تو که جذابی

قلبت ی دیوونه خونست همه دنیا حریفم نیست دلم زنجیر پاره کرده

ساده دلی که رد داده هر چی که میکشم همش از دله منو دل بیچاره کرده

قلبت ی دیوونه خونست همه دنیا حریفم نیست دلم زنجیر پاره کرده

ساده دلی که رد داده هر چی که میکشم همش از دله منو دل بیچاره کرده

شدی همه کار و بارم اصا جزتو کاری ندارم
بیا جونم به تن تو که نیستی من خمارم

میگیره دلم هی بهونه دله این یا دیوونه
خونه نمیدونی چه میدونی که این حس هردومونه

تورو از صفر تا صد میخوامت انقد خوبی که بد میخوامت
نمیدونم چطور حالی کنم تا این حد میخوامت

قلبت ی دیوونه خونست همه دنیا حریفم نیست دلم زنجیر پاره کرده

ساده دلی که رد داده هر چی که میکشم همش از دله منو دل بیچاره کرده

قلبت ی دیوونه خونست همه دنیا حریفم نیست دلم زنجیر پاره کرده

ساده دلی که رد داده هر چی که میکشم همش از دله منو دل بیچاره کرده

https://ahaang.com

 

€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

ـ*ـ.ـــــــــکد اهنگ پیشوازهمراه اول محمد مهراد دیوونه خونهــــــــ.ـ*ـ

++درخواستی کاربران – پخش بزودی از همین صفحه++

ـ=ــــکد اهنگ پیشوازهمراه اول محمد مهراد دیوونه خونهـــــــ=ـ    

 

 







برچسب ها کد پیشواز کد آهنگ پیشواز محمد مهراد دیوونه خونه کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد مهراد دیوونه خونه کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد مهراد دیوونه خونه کد پیشواز جدید محمد مهراد دیوونه خونه کد آهنگ پیشواز محمد مهراد دیوونه خونه ایرانسل کد آوای انتظار محمد مهراد دیوونه خونه پخش انلاین کد آهنگ پیشواز محمد مهراد دیوونه خونه همراه اول کد پیشواز محمد مهراد دیوونه خونه کد آهنگ پیشواز محمد مهراد دیوونه خونه پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل Kod Pishvaz Irancell کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز محمد مهراد دیوونه خونه جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید محمد مهراد دیوونه خونه کد آوای انتظار محمد مهراد دیوونه خونه Kod Pishvaz Hamrah Aval
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو