loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز یار دلارام,    اهنگ پیشواز پازل بند دلارام همراه اول,    کد آهنگ پیشواز وای وای دل من,    کد پیشواز همراه اول وای وای دل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 195 دوشنبه 15 مهر 1398


,    کد آهنگ پیشواز یار دلارام
,    اهنگ پیشواز پازل بند دلارام همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز وای وای دل من
,    کد پیشواز همراه اول وای وای دل من
,    کد پیشواز من یه حس عاشقانه در تو
,    کد پیشواز همراه اول دلارام حامد زمانی
,    کد پیشواز همراه اول پازل باند دلارام
,    آهنگ پیشواز ایرانسل
,    آهنگ پیشواز همراه اول حمید هیراد پخش انلاین

,   
,   

متن آهنگ دلارام از پازل بند

برد آرام دلم یار دل آرام کو

آنکه آرام برد از دلم آرام کو

آنکه آرام برد عشق منو جان کو

آنکه عاشقش شدم جانان ِ جانان کو

وای وای وای دل من شده عاشق نگاش

وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش

وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون

دل دیوونه ی من اسیر مست موی اون

وای وای وای دل من شده عاشق نگاش

وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش

وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون

دل دیوونه ی من اسیر مست موی اون

♪♫♪

من یه حس عاشقانه در تو

تو یه عشق جاودانه در من

من بی بارو پرم بدون رویات

بی تاج سرم بدون دنیات

من با تو خوشم که بیقراره دلم

من با تو خوشم آروم نداره دلم

بیقرارتم یار

من با تو خوشم که بیقراره دلم

من با تو خوشم آروم نداره دلم

بیقرارتم یار

وای وای وای دل من شده عاشق نگاش

وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش

وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون

دل دیوونه ی من اسیر مست موی اون

وای وای وای دل من شده عاشق نگاش

وای که نمیدونستم میشم پریشون چشاش

وای وای وای دل من شده دیوونه ی اون

دل دیوونه ی من اسیر مست موی اون

من با تو خوشم که بیقراره دلم

من با تو خوشم آروم نداره دلم

بیقرارتم یار

من با تو خوشم که بیقراره دلم

من با تو خوشم آروم نداره دلم

بیقرارتم یار

تکست آهنگ جدید دلارام از پازل بند

ترانه سرا : حمید هیراد

خواننده : پازل بند / حمید هیراد

http://www.banbak.com/puzzle-band/

 

 

 

91700

دلارام 4

حمید هیراد وپازل بند

91699

دلارام 3

حمید هیراد وپازل بند

91698

دلارام 2

حمید هیراد وپازل بند

91697

دلارام

حمید هیراد وپازل بند

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز یار دلارام اهنگ پیشواز پازل بند دلارام همراه اول کد آهنگ پیشواز وای وای دل من کد پیشواز همراه اول وای وای دل من کد پیشواز من یه حس عاشقانه در تو کد پیشواز همراه اول دلارام حامد زمانی کد پیشواز همراه اول پازل باند دلارام آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ پیشواز همراه اول حمید هیراد پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو