loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مرتضی جوان خیانت ,کد آهنگ ایرانسل مرتضی جوان خیانت ,کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی جوان خیانت  جدید,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مرتضی جوان خی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 41 چهارشنبه 08 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مرتضی جوان خیانت ,کد آهنگ ایرانسل مرتضی جوان خیانت ,کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی جوان خیانت  جدید,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مرتضی جوان خیانت ,ایرانسل مرتضی جوان خیانت ,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی جوان خیانت ,کد پیشواز ایرانسل مرتضی جوان خیانت ,




کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی جوان خیانت

۴۴۱۲۸۰۴۸ خیانت

هفتگی ۱۲۶ تومان

۴۴۱۲۸۰۱۴ خیانت

ماهانه ۳۰۰ تومان

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۷۵۷۵

————–
morteza javan khianat
متن آهنگ مرتضی جوان خیانت 

جهنم زندگی گذاشتی رفتی
هر کاری کردم بس نبود ول کردی رفتی
نمک روی زخمای من پاشیدی رفتی
بی معرفت خیانتت گرفت جونمو
سوزوند خونمو
عذاب دادی منو




منبع
mtn-music.org








برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مرتضی جوان خیانت کد آهنگ ایرانسل مرتضی جوان خیانت کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی جوان خیانت جدید کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مرتضی جوان خیانت ایرانسل مرتضی جوان خیانت سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی جوان خیانت کد پیشواز ایرانسل مرتضی جوان خیانت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو