loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز مهراد جم ایرانسل,    کد پیشواز ایرانسل مهراد جم شیک و پیک,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل مهراد جم شیک و پیک,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 89 جمعه 18 بهمن 1398


,   
,    کد اهنگ پیشواز مهراد جم ایرانسل
,    کد پیشواز ایرانسل مهراد جم شیک و پیک
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل مهراد جم شیک و پیک
,    کد اهنگ پیشواز مهراد جم همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز مهراد جم شیک و پیک
,    کد پیشواز مهراد جم شیک و پیک
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل مهراد جم خیالت راحت
,    کد پیشواز همراه اول مهراد جم با پخش انلاین
,    کد پیشواز مهراد جم همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز

 کد آهنگ پیشواز شیک و پیک مهراد جم

ایرانسل :

۵۵۱۱۵۸۳۲ شیک و پیک ۱

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

۵۵۱۱۵۹۱۰ شیک و پیک ۲

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

هفتگی ۱۲۶ تومان

۵۵۱۱۵۸۷۵ شیک و پیک ۱

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

۵۵۱۱۵۹۱۱ شیک و پیک ۲

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

ماهانه ۳۰۰ تومان

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۷۵۷۵

همراه اول :

۷۵۴۶۱ شیک و پیک ۱

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

۷۵۴۶۲ شیک و پیک ۲

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۸۹۸۹

$$

متن آهنگ شیک و پیک مهراد جم :

تورو دیده رد داده قلبم
نباشی میمیرم حتما
آخه یه جایی از قلبمو زدی
که نزده بود هیچکی قبلا
دلم می خواد یه جای شیک و پیکو
تو باشی و تو باشی و من و یه موزیک هیتو
زبونم بگیره
بخوام بگم می خوامت
میمیرم من بگی بی تو
هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم
همین دیشب بازم خوابتو دیدم
چشام قفلی زده بازم رو عکسات
نیاد روزی که چشماتو نبینم
هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم
همین دیشب بازم خوابتو دیدم
چشام قفلی زده بازم رو عکسات
نیاد روزی که چشماتو نبینم

آهنگ پیشواز شیک و پیک مهراد جم

آخ یه جوری خواست دلم تو رو بدون من جایی نرو
نباشی پیشم بعد تو بو میکنم من عطر تو
تو فقط نگام کن
میارم آسمون و رو زمین
تو فقط منو نگاه کن
تو فقط منو ببین
هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم
همین دیشب تتبازم خوابتو دیدم
چشام قفلی زده بازم رو عکسات
نیاد روزی که چشماتو نبینم
هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم
همین دیشب تتبازم خوابتو دیدم
چشام قفلی زده بازم رو عکسات
نیاد روزی که چشماتو نبینم

آهنگ مهراد جم شیک و پیک







برچسب ها کد اهنگ پیشواز مهراد جم ایرانسل کد پیشواز ایرانسل مهراد جم شیک و پیک کد اهنگ پیشواز ایرانسل مهراد جم شیک و پیک کد اهنگ پیشواز مهراد جم همراه اول کد اهنگ پیشواز مهراد جم شیک و پیک کد پیشواز مهراد جم شیک و پیک کد اهنگ پیشواز ایرانسل مهراد جم خیالت راحت کد پیشواز همراه اول مهراد جم با پخش انلاین کد پیشواز مهراد جم همراه اول کد آهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو