loading...

پیشواز من

آهای خوشگل عاشق آهای عمر دقایقآهای وصله به موهای تو سنجاق شقایقآهای ای گل شب‌بو آهای گل هیاهوآهای طعنه زده چشم تو به چشـم ای آهودلم لاله عاشق آهای بنفشه تر  نکن غنچه نشکفته قلبم رو تو پرپرم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 758 شنبه 30 فروردین 1399

آهای خوشگل عاشق آهای عمر دقایق
آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق
آهای ای گل شب‌بو آهای گل هیاهو
آهای طعنه زده چشم تو به چشـم ای آهو
دلم لاله عاشق آهای بنفشه تر

 


نکن غنچه نشکفته قلبم رو تو پرپر
من که دل به تو دآدم چرا بردی ز یآدم
بگو با من عاشق براي چه برات ضرر سان
آهای ولوم گیتار آهای قلب رو دیوار
اگه دست توی دستام نذاری خدانگهدار
خدانگهدار…
♫♫♫
دلت یاس پراحساس ه آی مریم نازم
تا اون روزی که نبضم بزنه ترانه‌سازم
برات ترانه‌سازم تو آهنگ ی سازم
بیا برات میخوام از این صدا قفس بسازم
آهای خوشگل عاشق آهای عمر دقایق
آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق
آهای ای گل شب‌بو آهای گل هیاهو
آهای طعنه زده چشم تو به چشـم ای آهو
دلم لاله عاشق آهای بنفشه تر
نکن غنچه نشکفته قلبم رو تو پرپر
من که دل به تو دآدم جهت چه بردی ز یآدم
بگو با من عاشق چرا برات ضرر سان
آهای صوت گیتار آهای قلب رو دیوار
اگه دست توی دستام نذاری خدانگهدار
خدانگهدار…

کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسراییگل هیاهو

55474   گل هیاهو 3     فریدون آسرایی

55471   گل هیاهو 2     فریدون آسرایی

55467   گل هیاهو 1     فریدون آسرایی

 







برچسب ها کد آوای انتظار فریدون آسرایی گل هیاهو پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل فریدون آسرایی گل هیاهو کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی گل هیاهو پخش انلاین کد آوای انتظار فریدون آسرایی گل هیاهو کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی گل هیاهو برای رایتل پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی گل هیاهو ایرانسل کد پیشواز فریدون آسرایی گل هیاهو کد آهنگ پیشواز رایتل فریدون آسرایی گل هیاهو کد آهنگ پیشواز همراه اول کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی گل هیاهو کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی گل هیاهو همراه اول کد آهنگ پیشواز فریدون آسرایی گل هیاهو رایتل کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی گل هیاهو کد آهنگ پیشواز همراه اول فریدون آسرایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو