loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول صادق سرباز خدا ,کد آهنگ پیشواز همراه اول صادق سرباز خدا جدید,کد پیشواز همراه اول صادق سرباز خدا ,همراه اول صادق سرباز خدا ,سایت پیشواز من,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز هم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 59 سه شنبه 30 بهمن 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول صادق سرباز خدا ,کد آهنگ پیشواز همراه اول صادق سرباز خدا جدید,کد پیشواز همراه اول صادق سرباز خدا ,همراه اول صادق سرباز خدا ,سایت پیشواز من,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز همراه اول صادق سرباز خدا ,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول صادق سرباز خدا ,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ همراه اول صادق سرباز خدا ,

 

 

کد اهنگ پیشواز همراه اول صادق سرباز  خدا

 این کدپیشواز به دلیل غیر مجاز بودن خواننده ساخته نشده

 

 

 

 


ورس:
شرمندم اگه بدم // هرکس بود نده صنم
بذار بگم غریبه ام // نذار کمرم شه خمیده تر
آبروتو دست بگیر // اعتبارو پس بگیر
حق میدم بهت خسته ای // راه تو که بسته نیست
عزیزم خسته ام // چون دست و پامو بستن
نبینم کفری باشی یه وقت از من
شرمندم...
اگه مثل زهر تلخم / اگه مثل برگـــــ زردم / اگه پاییزمو توی فصل مرگم
نه ، دیگه نشین رو پام // ته ، رسید مسیر ماه
هـــی! دو تا اسیر باد // هــــی! نُتا همیشه فالش
شق شق صدای چکـــــ // تق تق صدای درد
دو صدا که دیگه در نمیاد // و بحث من و تو سر نمیاد




« کما »





ورس 1 [ صادق ]:
دوباره شب رسیدش منم و خودم و خدات // یه کام از ته نشینش بدن شله رو دو پام
بذار این لش بمیره وسط هرچی گناه // بذار این تن بگیره بوی کاغذای دلار
من و خدات ، دو تا دیوونه ایم // یه خونه داریم اون بالا و بیرون کره ایم
تو زندکی با زاویش / تو روح من با قافیش / تو شهر پوچ و حاشیش / تو عقربش تو ثانیش
لباسو میکنم ، شیشه ها رو میشکنم // زمینو میفروشم ، آسمونو میخرم
یه خنده کج به راست ، با دوتا چشم ریز // رو گردن خدات ، میشم یه سینه ریز
من جای کله تو ، فریبو میخورم // صعودو میبینم ، مسیرو میدوام
با این حال هستم حاجی اونقدری که گفتم // این خیلی حرفه مشتی پس بشین تو غربت


کروس [ حصین ]:
یکمی صبر کن من هنوز اینجا کلی کار دارم
یکمی صبر کن
یکمی صبر کن من سوال نیستم جواب دارم
یکمی صبر کن
یکمی صبر کن
یخورده واستا
یکمی صبر کن



ورس 2 [ صادق ]:
تو که دیدی اینا رو ازم // خل و چلی بیدار و نسخ
دنیامون چی داره اصلا" // هی میگی کافیته نزن
هنوزم لقم ، هنوز مثل برگم // میرم به دست بادو اونجا هم که حق هست
واقعی شد ادعام // گم شدم تو ازدهام
شدم قطره قطره آب // پرم قد لحظه هام
له شدم تو همین وضع // چت شدم تو همین وزن
اونقدری که نشن هضم // اونقدری که بشیم جذب
خدا میدونه که تو دلم چیه // میدونه میپرم از رو پرچینش
میدونم میگیره دستمو یه روز // و میکشه پرده از رو تصویرش
لخ و لخِ پات روی خش و خش برگا // فصل هر و کره رفت و باز رسیده سرما
همه چی خاص تو یه روز عادی // یه روت احساس و یه رویِ مادی


کروس [ حصین ]:
یکمی صبر کن من هنوز اینجا کلی کار دارم
یکمی صبر کن
یکمی صبر کن من سوال نیستم جواب دارم
یکمی صبر کن
یکمی صبر کن
یخورده واستا
یکمی صبر کن




« استثنا »





ورس 1:
بنام اون ، خدای بالا و روزای خوب
همه چی تو شعاع نور // سگــــــ دو واسۀ یه تیکه نون اِم
گل و بلبل تو مملکت // وقتی تحریم حمله کرد
هرکی تو موند چپه کرد // ما که بیرون در به در
از ناچاری پس ، یه گوشه لش // سیگار پر شده فیتیله تهش
خسته مغز ، گوشت و مرغ و گرونه محض // بدونه مرز
نداریم ترسی از گشنگی و پول قبض // عادت کردیم ما طاقت کردیم آه
شیشه های الکل و میرم بالا قلپ قلپ // شکل زندگیم قشنگِ از بیرون تپل مپل
نیستم مثل بعضیا // فاز لاتی زت زیاد
رو لباسم خط چشم // رومه هرجا صد تا چشم
ساختم خوب با بدترین // و وایسادم لا برترین
و شهر من نفس بکش // سهممو ازت بدش
من هنوزم شاکیم هم از خودم هم اجتماع // تهرانو دارم میبینم از بالا تو ارتفاع

ورس 2 [ اندیش ]:
کنا بیا با هرچی درده توی سینست // فشار بیار به پات شو تکسوار بی اسب
نگام به سمت خط صافـــــ توی جاده // دلم یه کوه غصه از گذشته ساخته
دنبال جاییم ، تو رودا ماهیم // بی اسم و ماهیت ، همیشه جاریم
بشو تو با من همسفـــــر // بخر به جون تو این خطـــــر


ورس 3:
آب جو توی دستمه // یه مستِ لمسِ مسخره
یه خسته از همه // با خنده میگه بسّمه
کی عین من // لال بین جمع
سخت مثل سنگــــــ // سفت غول اما خم
تو ، تو فکر چی ای هان؟ // از دنیا چی میخوای؟
بزنه قِل لا جی جیا // بشینی ببینی چی میاد
ببین نه بچم // نه فکر فتح پرچم
مثل تو واسه چند تا گوش // سرشناس تا چندتا گوشت
ذل بزن به چشمام // نیست غرور اشباح
پلکاتو رو هم بذار // و بعد تا ده باهام بشمار
صافــــــ و ساده عین خاکــــــ // یه تکــــــ مسافر توی راهت
این حجم دیده هاست // که میشه فرق بین ما
مفته حرفـــــ پشت سرم // من یاد گرفتم گوش ندم
هل دادی توش نرفت // چون موندن ملت پشت من
با دست گذاشتم خشتم // این نسلو من نوشتم
جون دادم به سبکت اِشکــــــ // پس یجور فرشته ام



« آینه »





ورس 1:
شهر پر شد ، از صدات از صدام // دمخور شو تو نگات با چشام
به برق توش خیره شو پلکــــــ ول نیمه شل / استرس زیر شکــــــ / مخت چت میشه صبح
میشه صبح / دو تا عوضی تا خرخره پر / مخا خسته از زر زر دور
حرفای مفتی که قرقره شد // مسیرو جر بده تو
پیکــــــ نا آشنا با سیگار بعدش // یه عده آشغال که ندارن ارزش
جون دادی پاشون افتادی از چشم // آه! "برد و باخت" چه کوتاه مرزش
خطای پیشونیم و اخم ابرو // بفهمی زخما رو کی لخته کرد توم
یه کوه تجربه رو ساختش ازم // که روبروم یا هم که راستش ندم


کروس [ سوگند ]:
من اینم خوب یا بد با بال پرواز
زمینم آسمون پامه رو ابرا

دنبال من نیا تو نری از یاد
من اینم ، من اینم ، من اینم


ورس 2:
میره روز میشه شب بعدش هفته // هرکی داشتی بهت زده رفته
همه آدمای دورت پر زدن پیچ // به جز گذریا که خب سر زدن هیچ
تنهایی یا که جوری بس زدم // که آب زیرم نره و نمی پس ندم
چیلو صبحها بیداریم // دود و شش و میسابیم
عوضی واس من مرضه ولی // و خستم از این بیخوابی
خواه نخواه از تاریکیا میری تو نور // خاطراتو میریزی تو یه جای دور
یه جایی که دیگه دستت نرسه // هیچ احدی نتونه بگه فکرت نجسه
یه عشق تو قاب داری و آرزو تو پوستر // یه جسم رو پات داری که آبروتو برده
جدول منم که حل شدنی نیست // احمق نکن باس سر کنم یه ریسکــــــ
کتاب زندگیمو مو به مو ورق بزن // کوچۀ سادگیمو رو به روم قدم بزن
نوکــــــ قله با مداد رنگیا // پنجره پشتشو به یادم بیار
به یادم بیار حقی که خوردم // سهمی که بردم و زخمه رو پشتم
یادم بیار که کیا کشتنم // کیا پشتم بودن و حالا دشمنن


هوک [ سوگند ]:
من اینم خوب یا بد با بال پرواز
من اینم
دنبال من نیا تو نری از یاد
من اینم
من اینم ، من اینم ، من اینم


ورس 3:
خستم کرده این مسخره بازی و // دست از مرگــــــ تو منطقه با اینا
بازی و داور باور لاشی و // باعث و بانی باختن ناشیاست
ما پاییز و برگای زردیم // گوش آویز فصلای سردیم
مثل ما تو نسلای بعد نیست // ذات پاکــــــ و حرفای سنگین
تصویر اصلی رو رسما" بگیر // تصویر قلبیم و حسرت ببین
خسته ایم مثل من و صدتای دیگه / پرسه تو محور فردای بی دل
نه ، دیگه بازی نکن // په ، دلو راضی نکن
جا بگیر تو شهرتن // قد بکش تا حد من



« اوج پرواز »




ورس 1:
چمباتمه . زده کنار دیوار // قول داد بهم . بام میمونه بیدار
باز من چند تا عکس و تصویر // وای من اه صدتا فکر و تصمیم
هه تا حالا با بال من پر زدی؟ // سر کسی رو از تن زدی
تو ترس و وحشت اشک و عقده // لرز و بغش شک و شبهه
دنیا فرق بینش مشتی دره ها تا قله // کوچیکا دیروز امروز برات میشن یه چیز گنده
چهار پاره استخون لای پوستو // بالای پشت بومه راه سوختو
زخم های کهنه و سلاح دوستو // جیغ های پخته و صدای رو مخ
همه چی میگه برگرد // قدم برندار احمق


کروس [جاستینا]:
بیدار مثل یه بغضم و بیمار
از همه خسته و بیذار
خیره به عکس رو دیوار
بی رحم پر از درد و کینست
دلی که عاشق و بی ترس
میره به جنگــــــ ولی بیکس


ورس 2:
جنگـــــ الان بی سرپناه // رفتی با کله تو هر منجلاب ، بی هر طناب
ببین میدونیم میمونیم دیوونه // ماها میسازیم میرونه میکوبه
تا بود که بوده بازی با اونه // بازنده ها تو و برنده بیرونه
ساقیا وحشیا لاشیا مشتیا // عاقلا احمقا عاشقا ابلها
بدونید بگیرید خداست یه دونه هه هه!
یه قدم دو قدم بازیمو بلدم // یه نفر دو نفر جمعتون طرفم
نترس که پپس و زندگی دلست // و نباز به هوس
پر گل ببرین آواره ترم // از اونی که بخوای درآری آماری ازش
امسال تو که لا ماچ ن.ن.ش شدن // لش باز حالا با ماها چپن
خوشگل اینجا گشنن // حس ترسو کشتم
من بزرگــــــ برد و باختم // هه! حیف باشه دشمن


کروس [جاستینا]:
بیدار مثل یه بغضم و بیمار
از همه خسته و بیذار
خیره به عکس رو دیوار
بی رحم پر از درد و کینست
دلی که عاشق و بی ترس
میره به جنگــــــ ولی بیکس



« آدمک »




ورس 1:
" آدمکـــــ " سلام ، کجای قصه ای؟ // آهنم الان ، دوراه زندگیم
از وقتی رفتی من دارم لا فیلترا میخوابم // الحق که سختی مشتی من یه خوره بی ارادم
یه بی اراده اما سزامو دادم
منم یه نخ سیگار با عادتای قدیم ندیم // چشم به در دیوار تو عالمای عجیب غریب
دلم گرفته باز از آدمای سگــــــ نظیر // قلم میرقصه باز رو کاغذای خط خطی
خب ، حاجی زندگی همینه // گذشته ها گذاشت و رفت بالایی کریمه
امروزت باشه فردا آخرینه // ببین ، کور بشه دوتا چشمی که نبینه
شیشه باز شکست رو دست // چیکه چیکه خون رو فرش
ریمل و سیاهی اشکــــــ // من بی دل بی فکر و لش
نه من بدم نه تو / نه جو زدم نه خل / نه خالیم نه پر / رو مغز من ندو
اینجا شهر وحشیاست // باختا مال مشتیاست
بکش تو حبس کن // چرکـــــ توت رو هضم کن
از این قبیله برو // هار و دریده بدو
برو حق خودتو پس بگیر // دنیاتو تو دست بگیر


ورس 2:
پشت من مالید به خاکــــــ // خوش به حال زنده ها
مرده ام رو این حساب // له شدم توام بساب
نذار که درد برسه به استخون خورد بشه // نذار که شمع کوچیکو تو مسیرت نور بشه
نخواه که مرد بشی // قهرمان شی طرد بشی
نذار که خسته شی // از هدفت سرد بشی
بلند شو رو دوپا // بپر تو با دو بال
بکش تو بادبان // خدا که بادو داد
از تو حرکت از اون برکت // دستت پرچم سمت مقصد
من که غرقم تو خودم //  روحمو هی میجوام
مه گرفته اتاقم و // گل گرفته دو بالم و
خدی حیفه وقت // نشی تو عین من
پر که شدی داد بزن جیغ بکش // جیگر این دنیا رو به سیخ بکش
سنگـــــ گنده بردار // پرت کن سمت فردا
خنده کن به دردات // زنده شو لا اموات
نه مثل من یه مرده...

http://shomalkids.blogfa.com/post/116







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول صادق سرباز خدا کد آهنگ پیشواز همراه اول صادق سرباز خدا جدید کد پیشواز همراه اول صادق سرباز خدا همراه اول صادق سرباز خدا سایت پیشواز من سایت آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز همراه اول صادق سرباز خدا کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول صادق سرباز خدا کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ همراه اول صادق سرباز خدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو