loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند بمونی برام جدید,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل ایوان بند بمونی برام,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند بمونی برام,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ایوان بند بمونی ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 99 چهارشنبه 08 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند بمونی برام جدید,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل ایوان بند بمونی برام,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند بمونی برام,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ایوان بند بمونی برام,ایرانسل ایوان بند بمونی برام,سایت پیشواز من,کد آهنگ ایرانسل ایوان بند بمونی برام,کد پیشواز ایرانسل ایوان بند بمونی برام,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,



کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند بمونی برام

۳۳۱۱۴۵۴۹ بمونی برام ۱





۳۳۱۱۴۵۵۰ بمونی برام ۲





۳۳۱۱۴۵۵۱ بمونی برام ۳





ماهانه ۳۰۰ تومان  فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۷۵۷۵
متن ترانه بمونی برام ایوان بند

اومدی تو زندگیم تا تو بیایی غمم بره بی اراده هر دفعه میبینمت دلم بره
نیمه ی گمشده ی من غرق پیدا شدنی قلب دوم منی اینور سینم میزنی
اومدی پرنده ی عشق بشینه رو شونه هام سر خوشیم جوریه که تو عالم دیوونه هام
آی دیوونه بمونی برام از خیالت نمیشه درام هرجا بری من همون ورام آی جونمی بمونی برام
نفسمی دیگه قطع نشو بسه بیا بد عادت نشو جز من با کسی راحت نشو آی جونمی بمونی برام
کد پیشواز ایرانسل ایوان بند بمونی برام

تو نمیوفتی از سرم واسه همیشه میبرم تورو عزیزم زیر سقفی که ندارم
جونمو میذارم وسط از تو یه دل میخوام فقط من اومدم با همه ی دار و ندارم دار و ندارم
آی دیوونه بمونی برام از خیالت نمیشه درام هرجا بری من همون ورام آی جونمی بمونی برام
نفسمی دیگه قطع نشو بسه بیا بد عادت نشو جز من با کسی راحت نشو آی جونمی بمونی برام
آی دیوونه بمونی برام از خیالت نمیشه درام هرجا بری من همون ورام آی جونمی بمونی برام
نفسمی دیگه قطع نشو بسه بیا بد عادت نشو جز من با کسی راحت نشو آی جونمی بمونی برام







منبع
mtn-music.org









برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند بمونی برام جدید کد آهنگهای پیشواز ایرانسل ایوان بند بمونی برام کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند بمونی برام کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل ایوان بند بمونی برام ایرانسل ایوان بند بمونی برام سایت پیشواز من کد آهنگ ایرانسل ایوان بند بمونی برام کد پیشواز ایرانسل ایوان بند بمونی برام سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو