loading...

پیشواز من

کد اهنگ پیشواز مگه نگفتم گرشا رضایی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل گرشا رضایی ماهورا,کد آهنگ پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دنیامی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل گرشا رضایی مگه نگفتم,کد پیشواز گرشا رضایی نرو,کد پیشواز ایر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 501 پنجشنبه 01 فروردین 1398

کد اهنگ پیشواز مگه نگفتم گرشا رضایی
,
کد آهنگ پیشواز ایرانسل گرشا رضایی ماهورا
,
کد آهنگ پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دنیامی
,
کد آهنگ پیشواز ایرانسل گرشا رضایی مگه نگفتم
,
کد پیشواز گرشا رضایی نرو
,
کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی ماهورا
,
کد آهنگ پیشواز نرو گرشا رضایی
,
کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دنیامی
,
کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی نرو

مگه نگفتم از پا میوفتم
اون روزی که ببینم داریم از چشات میوفتم
میبینی رد میشی دلیل درد میشی
من که به جز خوبی ازت چیزی نگفتم
اشتباه بود خواستنت عطرشو داره پیرهنت
من دیوونه رو باش میمیرم از ندیدنت
وای از دست دلم کم که نشکسته دلم
منو نمیبینی نمیدونم به چی دل بسته دلم

تکست آهنگ گرشا رضایی مگه نگفتم

یه پل نذاشتی بمونه واسه برگشتن
یه دلخوشی نذاشتی توی قلب من
داره یادت میره اسممو کم کم
نکنه مردم
اشتباه بود خواستنت عطرشو داره پیرهنت
من دیوونه رو باش
وای از دست دلم کم که نشکسته دلم
منو نمیبینی نمیدونم
اشتباه بود خواستنت عطرشو داره پیرهنت
من دیوونه رو باش میمیرم از ندیدنت
وای از دست دلم کم که نشکسته دلم
منو نمیبینی نمیدونم به چی دل بسته دلم

ترانه سرا : حمید عسکری

https://www.texahang.org

کد اهنگ پیشواز مگه نگفتم گرشا رضایی - بزودی







برچسب ها کد اهنگ پیشواز مگه نگفتم گرشا رضایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل گرشا رضایی ماهورا کد آهنگ پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دنیامی کد آهنگ پیشواز ایرانسل گرشا رضایی مگه نگفتم کد پیشواز گرشا رضایی نرو کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی ماهورا کد آهنگ پیشواز نرو گرشا رضایی کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دنیامی کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی نرو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو