loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل شقایق علی کارونی,    اهنگ شقایق علی کارونی,    اهنگ پیشواز علی کارونی همراه اول,    کد پیشواز همراه اول علی کارو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1109 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399


,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل شقایق علی کارونی
,    اهنگ شقایق علی کارونی
,    اهنگ پیشواز علی کارونی همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول علی کارونی حلالم کن
,    کد اهنگ پیشواز
,   



 

متن آهنگ

نمیدونم که چرا اون دوتا چشمات واسه ما ساز مخالف میزنه
اون داره رو بوم نقاشی من نقش شقایق میزنه
بی خیال شو ناز چشمای سیاهت دلو آتیش میزنه
 چجوری دلت میاد زخم زبونات دلمو نیش بزنه
همه میگن تو دلت گیره عزیزم داری پنهون میکنی
من فدات شم شب و روز برام نذاشتی دلمو خون میکنی

چجوری بهت بگم تاج سری تا  که شکایت نکنی
بهترین برات بمیرم نکنه به گفته ام شک بکنی
بخدا برات هلاکم من همیشه خاک پاتم
عاشق ناز چشاتم عاشق ناز نگاتم

بی نظیری من میخوام بعد خدا تو رو پرستش بکنم
راز چشمای مخالف رو بدونم از تو خواهش بکنم
عروسک بمون پیشم که من به تو پابندم
آرزوی این دلم برای تو من از همه دل کندم
حال من با دیدن چشمای تو بازم شقایق میکشم
توی دشت آرزو لیلی زیبا خودمو مجنون لایق میکشم
میدونی دوست دارم میدونی دوست دارم میدونی دوستت دارم

 

 

شقایق

علی
کارونی

۳۳۱۳۸۰۳

۵۰۰۰

۳۰

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل شقایق علی کارونی اهنگ شقایق علی کارونی اهنگ پیشواز علی کارونی همراه اول کد پیشواز همراه اول علی کارونی حلالم کن کد اهنگ پیشواز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو