loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز از عشق بگو همراه اول,    کد پیشواز همراه اول رضا بهرام از عشق بگو,    کد اهنگ پیشواز رضا بهرام همراه اول,    کد پیشواز ه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 پنجشنبه 18 مهر 1398

,    کد اهنگ پیشواز از عشق بگو همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول رضا بهرام از عشق بگو
,    کد اهنگ پیشواز رضا بهرام همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول رضا بهرام گل عشق
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا بهرام لعنت
,    کد پیشواز همراه اول رضا بهرام لعنت
,    آهنگ پیشواز همراه اول رضا بهرام آتش
,    کد پیشواز همراه اول رضا بهرام کاش
,    آهنگ پیشواز همراه اول رضا بهرام گل عشق

دلداده ی توام رویای هر شبی عاشق نمیشدم عاشق شدم ببین

رفتی از کنارم اما رفتنت پر از معما حیف گفتمت از عشقو باور گفتی از نگاه آخر حیف
راحت از این دل مرو که جانم میرود هر کجا روانه شوم صدایت میزنم
جان من رها به سوی تو شد نگاه من اسیر موی تو شد

دل به دریاها بزن از عشق بگو زیبای من به هر کجا روی کنار توام
جان جانانم تویی زیبا تویی رویا تویی قسم به جان من قسم نرو

تکست آهنگ از عشق بگو رضا بهرام

چشمانش دار و ندارم بود دار و ندارم کو من دل بستم به آن که دلدارم بود دلبر نازم کو

دل به دریاها بزن از عشق بگو زیبای من به هر کجا روی کنار توام
جان جانانم تویی زیبا تویی رویا تویی قسم به جان من قسم نرو

 

faratext.com

upahang.com

 

 

پیشواز از عشق بگو رضا بهرام قطعه اول: ۲۴۲۳۸

 

 

پپیشواز از عشق بگو  رضا بهرام قطعه دوم: ۲۴۲۳۹

 

 

 

پیشواز از عشق بگو  رضا بهرام قطعه سوم: ۲۴۲۳۸

 

 

 

 

 

هزینه فعال سازی ۳۰۰ تومان برای یک ماه

آموزش نحوه فعال سازی آوای انتظار همراه اول رضا بهرام از عشق بگو:

برای فعال سازی کد مورد نظر را با سیم کارت همراه اول به شماره ۸۹۸۹ بفرستید

برای تعویض آهنگ کد جدید را به ۸۹۸۹ ارسال کنید. (تعویض تا ۱۵ روز رایگان است)

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز از عشق بگو همراه اول کد پیشواز همراه اول رضا بهرام از عشق بگو کد اهنگ پیشواز رضا بهرام همراه اول کد پیشواز همراه اول رضا بهرام گل عشق کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا بهرام لعنت کد پیشواز همراه اول رضا بهرام لعنت آهنگ پیشواز همراه اول رضا بهرام آتش کد پیشواز همراه اول رضا بهرام کاش آهنگ پیشواز همراه اول رضا بهرام گل عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو