loading...

پیشواز من

1- کد قطعه اول: 27328 ای کاش برگردی پیشم… تو دوباره ای وای که چه بی رحمی تو آخه !! مگه میشه بره از سرم …. نگاهت مث من کی تورو اینجوری میخوادت – » هی تو ببین منو چقد اسیرم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 15 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400

کد آوای انتظار هی تو ببین امیر رشوند همراه اول

1- کد قطعه اول: 27328

ای کاش برگردی پیشم… تو دوباره ای وای که چه بی رحمی تو آخه !!
مگه میشه بره از سرم …. نگاهت مث من کی تورو اینجوری میخوادت – »
هی تو ببین منو چقد اسیرم … تو این روزا بیا برگرد حالمو در بیار از این اوضاع !!
منم که خسته تر از هر کسم بیا برگرد همه کسم – »

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

2- کد قطعه دوم: 27329

چقدر باید منتظر بمونم این ساعته بگذره همش به خودم میگم تنهایی بهتره !!
هیچکس نمیدونه من دلتنگم حتی این روزا با خودمم میجنگم – »

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

این کدا ویژه اپراتور همراه اول می باشد که با ارسال آنها به 8989 فعال می شوند.

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو