loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز سامان جلیلی فوق العاده,کد آهنگ پیشواز جدید سامان جلیلی فوق العاده,سامان جلیلی فوق العاده,کد آهنگ پیشواز سام

♥حسـ ــین♥ بازدید : 309 شنبه 06 بهمن 1397

کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز سامان جلیلی فوق العاده,کد آهنگ پیشواز جدید سامان جلیلی فوق العاده,سامان جلیلی فوق العاده,کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی فوق العاده جدید,کد آهنگ سامان جلیلی فوق العاده,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی فوق العاده,کد پیشواز سامان جلیلی فوق العاده,

کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی فوق العاده

 

بزودی .... پس از انتشار در سایت قرار میگیرد


بگو چی اومده سرت اینا کین دور و برت که میذاری میری منو نمیدونی کی شکونده بالو پرت
کی از من دیوونه تره کی هی بگی برو نره
مگه میتونه پر کنه جامو کسی نمیتونه بگه که از منم عاشق تره

دوراتو زدی چی شده که باز اومدی میگی عاشقه منی که من برگردم
نیستمت تو رو هر جا دوست داری برو آره ساده بودم هی تو رو باور کردم

دوراتو زدی چی شده که باز اومدی میگی عاشقه منی که من برگردم
نیستمت تو رو هر جا دوست داری برو آره ساده بودم هی تو رو باور کردم

تکست آهنگ فوق العاده سامان جلیلی

یکی اومده به جات ولی من هنوز صدات تویه گوشمه و نمیفته ار سرم دیگه حالو هوات
شکل توان خنده هاش دوسش دارم ولی کاش
میدونستی آرزومه می موندی پیشمو تو بودی به جاش آره تو بودی به جاش

دوراتو زدی چی شده که باز اومدی میگی عاشقه منی که من برگردم
نیستمت تو رو هر جا دوست داری برو آره ساده بودم هی تو رو باور کردم

دوراتو زدی چی شده که باز اومدی میگی عاشقه منی که من برگردم
نیستمت تو رو هر جا دوست داری برو آره ساده بودم هی تو رو باور کردم

 

http://www.faratext.com

کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی فوق العاده







برچسب ها کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز سامان جلیلی فوق العاده کد آهنگ پیشواز جدید سامان جلیلی فوق العاده سامان جلیلی فوق العاده کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی فوق العاده جدید کد آهنگ سامان جلیلی فوق العاده سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی فوق العاده کد پیشواز سامان جلیلی فوق العاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو