loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز شهریار ابراهیمی برای همراه اول,    کد پیشواز همراه اول شهریار ابراهیمی نمونده راهی,    ﮐﺪ ﭘﯿﺸﻮﺍﺯ ﺷﻬﺮﯾﺎﺭ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻤﯽ ﺍﻫﻨﮓ ﻣﻦ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯿﻢ ﺑﺮﺍﯼ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 5416 شنبه 03 شهریور 1397



,    کد آهنگ پیشواز شهریار ابراهیمی برای همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول شهریار ابراهیمی نمونده راهی
,    ﮐﺪ ﭘﯿﺸﻮﺍﺯ ﺷﻬﺮﯾﺎﺭ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻤﯽ ﺍﻫﻨﮓ ﻣﻦ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯿﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ
,    کد پیشواز شهریار ابراهیمی اهنگ من احساسی ام برای همراه اول
,    کد پیشواز متاسفم شهریار ابراهیمی
,    اوای انتظار همراه اول شهریار ابراهیمی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل شهریار ابراهیمی نمونده راهی
,    کد اهنگ پیشواز شهریار ابراهیمی
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل من احساسی ام از شهریار ابراهیمی
,   


 

 

***********************************

با سلام خدمت کاربران محترم طبق سرچ انجام شده از طرف بنده این کد پیشواز وجود نداره یا ساخته نشده – حداقل من پیدا نکردم

در ضمن خود خواننده باید به شرکت های ایرانسل و یا همراه اول درخواست کد آهنگ پیشواز بده تا کدش ساخته بشه

نکته بعدی اینه آهنگ های غیر مجاز براشون پیشواز ساخته نمیشه دنبالش نگردین

اگه دنبال آهنگ پیشواز خاصی هستین تو نظرات اعلام کنید تا براتون تو سایت بذارم

با تشکر مدیر سایت

***********************************








برچسب ها کد آهنگ پیشواز شهریار ابراهیمی برای همراه اول کد پیشواز همراه اول شهریار ابراهیمی نمونده راهی ﮐﺪ ﭘﯿﺸﻮﺍﺯ ﺷﻬﺮﯾﺎﺭ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻤﯽ ﺍﻫﻨﮓ ﻣﻦ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯿﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ کد پیشواز شهریار ابراهیمی اهنگ من احساسی ام برای همراه اول کد پیشواز متاسفم شهریار ابراهیمی اوای انتظار همراه اول شهریار ابراهیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل شهریار ابراهیمی نمونده راهی کد اهنگ پیشواز شهریار ابراهیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل من احساسی ام از شهریار ابراهیمی کد آهنگ پیشواز شهریار ابراهیمی همراه اول کد آهنگ من احساسیم از شهریار ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو