loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول شهرزاد حجت اشرف زادهKod pishvaz hamrah aval Hojat Ashrafzadeh Shahrzadکد آهنگ پیشواز همراه اول شهرزاد حجت اشرف زادهترانه و شعر آهنگ شهرزاد حجت اشرف زادهبگو چگونه بگذرم از آن ن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 یکشنبه 13 مهر 1399




کد آهنگ پیشواز همراه اول شهرزاد حجت اشرف زاده

Kod pishvaz hamrah aval Hojat Ashrafzadeh Shahrzad

کد آهنگ پیشواز همراه اول شهرزاد حجت اشرف زاده

ترانه و شعر آهنگ شهرزاد حجت اشرف زاده

بگو چگونه بگذرم از آن نگاه مشرقی
نیامدی بگو چرا رسیده وقت عاشقی

بیا بیا که بعد تو نفس نمیکشم هنوز
به قلب خسته ام نگو به پای عشق من بسوز

تو شهرزاد قصه ی هزار و یک شب منی
تمام دلخوشی من برای زنده بودنی

تکست آهنگ شهرزاد حجت اشرف زاده

در این هوای لعنتی کنار من قدم بزن
سکوت عصر جمعه را به خاطرم به هم بزن

تمام ناتمام من، من از خیال تو پُرم
اگرچه دل نمیبری من از تو دل نمیبرم

بیا بیا که بعد تو نفس نمیکشم هنوز
به قلب خسته ام نگو به پای عشق من بسوز

تو شهرزاد قصه ی هزار و یک شب منی
تمام دلخوشی من برای زنده بودنی

** کد بزودی **











اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو