loading...

پیشواز من

اگه از پیشه من دوری به این دوری تو مجبوری میدونم زنده ای اما میدونم زنده در گوری به دام افتادی بدجوری میری یک گوشه میشینی و پنهون اشک میریزی میدونم مثه پاییزی که رفته نور از اون چشمای خوش رنگت میدونی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 303 جمعه 24 خرداد 1398

اگه از پیشه من دوری به این دوری تو مجبوری
میدونم زنده ای اما میدونم زنده در گوری به دام افتادی بدجوری
میری یک گوشه میشینی و پنهون اشک میریزی

میدونم مثه پاییزی که رفته نور از اون چشمای خوش رنگت
میدونی یک نفر تنگ غروبا میشه دلتنگت کجایی ماه زندونی

نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم درگیری میدونم همین روزا تو میمیری
آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری

 

نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم درگیری میدونم همین روزا تو میمیری
آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری

تکست آهنگ دوری بنیامین بهادری

میری یک گوشه میشینی و پنهون اشک میریزی
میدونم مثه پاییزی که رفته نور از اون چشمای خوش رنگت
میدونی یک نفر تنگ غروبا میشه دلتنگت کجایی ماه زندونی

کجایی ماه زندونی منم زندونی ام مثله تو میدونی
نمیدونی که من هم اشک میریزم واسه عشقه تو پنهونی

نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم درگیری میدونم همین روزا تو میمیری
آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری

نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم درگیری میدونم همین روزا تو میمیری
آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری

faratext.com

 

 کد آهنگ پیشواز دوری بنیامین برای ایرانسل / درخواستی کاربران

*درخواستی کاربران**سایت پیشواز من**پخش بزودی – هنوز ساخته نشده*

این پیشواز از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این پیشواز  درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگ پیشوازی هستین که توی اینترنت نیست اسم شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها کد آهنگ پیشواز دوری بنیامین بهادری رایتل کد پیشواز دوری بنیامین بهادری برای همراه اول کد پیشواز دوری بنیامین بهادری کد پیشواز ایرانسل و همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید دوری بنیامین بهادری کد آهنگ پیشواز دوری بنیامین بهادری همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز دوری بنیامین بهادری دوری بنیامین بهادری سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز دوری بنیامین بهادری ایرانسل کد آهنگ پیشواز دوری بنیامین بهادری 1398 کد آهنگ دوری بنیامین بهادری اختصاصی از سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد پیشواز دوری بنیامین بهادری برای ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو