loading...

پیشواز من

X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده جدید X کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز ایرانسل بارون نم نم محمد علیزاده X کد پیشواز ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2002 سه شنبه 10 دی 1398
X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده جدید X کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده پخش انلاین X کد آهنگ پیشواز ایرانسل بارون نم نم محمد علیزاده X کد پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده X کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده همراه اول X کد پیشواز جدید - بارون نم نم محمد علیزاده X کد آوای انتظار بارون نم نم محمد علیزاده پخش انلاین X کد پیشواز همراه اول X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آوای انتظار بارون نم نم محمد علیزاده X کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده ایرانسل X کد آهنگ پیشواز X کد آهنگ پیشواز همراه اول بارون نم نم محمد علیزاده X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده X کد آهنگ پیشواز جدید بارون نم نم محمد علیزاده X Kod Pishvaz Irancell



کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده

kod pishvaz - Mohammad Alizadeh Baroone Nam Nam

کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده

ترانه و شعر آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده

همه زندگیم رفت از زندگیم
رو لبهام فقط آه و افسوس دارم

اگه آخرین روزه پس واسه چی
مثه روزِ اول تو رو دوست دارم

اگه آخرین روزه پس واسه چی
مثه روز اول میمیرم برات

 

% کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده%

# همراه اولیرانسل#کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده # بزودی + فعلا ساخته نشده*جهت اطلاع رسانی کاربران درخواست دهنده*



تو حقِ منی از همه زندگیم
ولی حق ندارم بمونم باهات

بارونه نم نم اومد و
رو قلبِ من غم اومد و
من دیگه دخلم اومد و
ازت خبر نیست

خیلی چیزا بود که بگم
دردامو ریختم تو خودم
تنهام گذاشتی له شدم
ازت خبر نیست

تکست آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده

من عشقو فقط با تو میشناختم
تو فکرم چه رویایی رو ساختم

تا دستای تو خیلی راهی نبود
ولی باختم عشقو بدم باختم

بارونه نم نم اومد و
رو قلبِ من غم اومد و
من دیگه دخلم اومد و
ازت خبر نیست

خیلی چیزا بود که بگم
دردامو ریختم تو خودم
تنهام گذاشتی له شدم
ازت خبر نیست









برچسب ها کد پیشواز کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده جدید کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده پخش انلاین کد آهنگ پیشواز ایرانسل بارون نم نم محمد علیزاده کد پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده همراه اول کد پیشواز جدید بارون نم نم محمد علیزاده کد آوای انتظار بارون نم نم محمد علیزاده پخش انلاین کد پیشواز همراه اول Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آوای انتظار بارون نم نم محمد علیزاده کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده ایرانسل کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول بارون نم نم محمد علیزاده کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز بارون نم نم محمد علیزاده کد آهنگ پیشواز جدید بارون نم نم محمد علیزاده Kod Pishvaz Irancell
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو