loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل دیوانگی راغبkod pishvaz irancell Ragheb Divanegiکد پیشواز ایرانسل دیوانگی راغبترانه و شعر آهنگ دیوانگی راغبمحکوم به دیوانگی ام میدانیمجنون شده را تو از چه میترسانیکم رخ بنما وسوسه ان

♥حسـ ــین♥ بازدید : 23 پنجشنبه 28 اسفند 1399




کد پیشواز ایرانسل دیوانگی راغب

kod pishvaz irancell Ragheb Divanegi

کد پیشواز ایرانسل دیوانگی راغب

ترانه و شعر آهنگ دیوانگی راغب

محکوم به دیوانگی ام میدانی
مجنون شده را تو از چه میترسانی

کم رخ بنما وسوسه انگیز ترین
یک بار بگو پای دلت میمانی
یک بار بگو پای دلت میمانی

من مست و خراب تو باده ی ناب
بر شانه ی من آسوده بخواب

من مست و خراب تو باده ی ناب
بر شانه ی من آسوده بخواب

من مست مست مست مست مست توام جانا
بردی ای آن تو اندوه دل مارا

من مست مست مست مست مست توام جانا
بردی ای آن تو اندوه دل مارا

متن آهنگ دیوانگی راغب

محکوم به دیوانگی ام جانانم
با عشق تو میدهی سر و سامانم

صد جرعه از عشقت که مرا باکی نیست
آن روز که در بند توام دیوانم
آن روز که در بند توام دیوانم

من مست و خراب تو باده ی ناب
بر شانه ی من آسوده بخواب

من مست و خراب تو باده ی ناب
بر شانه ی من آسوده بخواب

من مست مست مست مست مست توام جانا
بردی ای آن تو اندوه دل مارا

من مست مست مست مست مست توام جانا
بردی ای آن تو اندوه دل مارا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو