loading...

پیشواز من

,    کد آهنگ پیشواز مادر من با صدای خسرو شکیبایی,    کد اوای انتظار مادر من با صدای خسرو شکیبایی,    کد پیشواز ایرانسل مادر من با صدای خسرو شکیبایی, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3017 شنبه 03 اسفند 1398

,    کد آهنگ پیشواز مادر من با صدای خسرو شکیبایی
,    کد اوای انتظار مادر من با صدای خسرو شکیبایی
,    کد پیشواز ایرانسل مادر من با صدای خسرو شکیبایی
,    اهنگ پیشواز مادر برای همراه اول
,    آوای انتظار مادر من
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل صدا کن مرا خسرو شکیبایی
,    پخش آنلاین آواهای انتظار خسرو شکیبایی
,    کد پیشواز خواهران غریب همراه اول
,    دکلمه مادر خسرو شکیبایی
,    kod pishvaz madar

کد آهنگ پیشواز ایرانسل خسرو شکیبایی مادر من

۴٩١۶١۵ مادر من

فعال سازی با ارسال کد به ۷۵۷۵

 

متن آهنگ مادر من خسرو شکیبایی :

مادر من ، مادر من
تو یاری و یاور من
مادر چه مهربونه
درد منو میدونه
بی عذر و بی‌ بهونه
قصه برام میخونه
مادر من ، مادر من
تو یاری و یاور من
مادر مهربونم
قدر تو رو میدونم
تو با منی همیشه
من برگم و تو ریشه
مادر من ، مادر من
تو یاری و یاور من
تو یاری و یاور من







برچسب ها کد آهنگ پیشواز مادر من با صدای خسرو شکیبایی کد اوای انتظار مادر من با صدای خسرو شکیبایی کد پیشواز ایرانسل مادر من با صدای خسرو شکیبایی اهنگ پیشواز مادر برای همراه اول آوای انتظار مادر من کد آهنگ پیشواز ایرانسل صدا کن مرا خسرو شکیبایی پخش آنلاین آواهای انتظار خسرو شکیبایی کد پیشواز خواهران غریب همراه اول دکلمه مادر خسرو شکیبایی kod pishvaz madar کد اهنگ پیشواز مادر من خسرو شکیبایی کد پیشواز همراه اول مادر من با صدای خسرو شکیبایی کد اوای انتظار مادر من از خسرو شکیبایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو