loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز علی احمدیانی با من بمان,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی احمدیانی,    کد اهنگ پیشواز علی احمدیانی پریا,    کد اهنگ پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2587 سه شنبه 08 بهمن 1398


,    کد اهنگ پیشواز علی احمدیانی با من بمان
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی احمدیانی
,    کد اهنگ پیشواز علی احمدیانی پریا
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل علی احمدیانی پریا
,    کد پیشواز همراه اول علی احمدیانی پریا
,    کد پیشواز علی احمدیانی پریا
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول علی احمدیانی
,    کد پیشواز ایرانسل علی احمدیانی
,    کد پیشواز ایرانسل علی احمدیانی پریا
,    kod ahang pishvaz

 

http://nakaaman.ir

 

 

IIII ….PishvazMan….IIII

II*IIـ.ــــــ,    کد اهنگ پیشواز علی احمدیانی با من بمانـــــــــــ.ـII*IIـ|

+|+درخواستی کاربران – پخش بزودی - هنوز منتشر نشده / جهت اطلاع رسانی+|+

ـ|=ـــــــــ,    کد اهنگ پیشواز علی احمدیانی با من بمانـــــــــــــ.ـکد بزودیـ.ـــــــ=|ـ

 

عشقگم خیابونا چشات به دنبال کیه

مه کنارتم ولی نگات ارای مه نیه

مه کنارتم ولی نگات ارای مه نیه

دست تو دست منه ولی هیچ حسی نداری

راستشو بگو گلم تو منه دوسم نداری

راستشو بگو گلم تو منه دوسم نداری

یه غمی شده مهمان تو این دلم یه چند وقتی

تو خوابم میبینم تو داری از پیشم میری

تو خوابم میبینم تو داری از پیشم میری

مه بیمار عشقدم روانیم من روانی

فکر رفتن بکنی هر دوتامون باید بمیریم

 

سر بزار رو شونه هام بگو دلت از چی پره

مه فدات میشم گلم که تو دردات عه یاد بره

مه خراب تو شدم تو بد تر از اینم نکو

مه چشاته دوست دارم نگاه غریبه ها نکو

مه چشاته دوست دارم نگاه غریبه ها نکو

دانلود آهنگ







برچسب ها کد اهنگ پیشواز علی احمدیانی با من بمان کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی احمدیانی کد اهنگ پیشواز علی احمدیانی پریا کد اهنگ پیشواز ایرانسل علی احمدیانی پریا کد پیشواز همراه اول علی احمدیانی پریا کد پیشواز علی احمدیانی پریا کد آهنگ پیشواز همراه اول علی احمدیانی کد پیشواز ایرانسل علی احمدیانی کد پیشواز ایرانسل علی احمدیانی پریا kod ahang pishvaz
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو