loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز شهرام میرجلالی,    کد پیشواز همراه اول شهرام میرجلالی عشق,    کد پیشواز ایرانسل شهرام میرجلالی مادر,    کد آوای انتظار ش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 629 دوشنبه 20 آبان 1398


,    کد اهنگ پیشواز شهرام میرجلالی
,    کد پیشواز همراه اول شهرام میرجلالی عشق
,    کد پیشواز ایرانسل شهرام میرجلالی مادر
,    کد آوای انتظار شهرام میرجلالی
,    کد پیشواز شهرام میرجلالی عشق
,    پیشواز مادر شهرام میرجلالی
,    کد پیشواز ایرانسل شهرام میرجلالی عشق
,    کد آهنگ پیشواز مادر همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول شهرام میرجلالی بارون گرفته
,   

 

https://www.faratext.com

عشق تو چه کردی به دلم عشق تو چه کردی که دلم رفت پی دیوانه شدن
وای به دله عاشقه من ای وای , ای وای

عشق تویی افسانه ی من عشق یار مستانه ی من تو شدی آرامشه من
عشق به دلم ضربه نزن ای وای , ای وای

ای وای از من که شیدای توام ای وای از تو که رویای منی
ای وای از من که معنای توام ای وای از تو که دنیای منی هااای

ای وای از من که شیدای توام ای وای از تو که رویای منی
ای وای از من که معنای توام ای وای از تو که دنیای منی هااای

دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل

دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل

تکست آهنگ عشق شهرام میرجلالی

نگو که با دلم وفا کنی وفا نمیبینی به حدی عاشقم که تویه قصه ها نمیبینی
به تو نفس دهم تو جانمی و حان جانانی به حدی عاشقم خودم ندانمو نمیدانی

ای وای از من که شیدای توام ای وای از تو که رویای منی
ای وای از من که معنای توام ای وای از تو که دنیای منی هااای

ای وای از من که شیدای توام ای وای از تو که رویای منی
ای وای از من که معنای توام ای وای از تو که دنیای منی هااای

دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل

دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل

 

99572

فقط با عشق میشه

شهرام میرجلالی

99567

عشق اول

شهرام میرجلالی

99561

بارون عشق

شهرام میرجلالی

25637

عشق قطعه سوم

شهرام میرجلالی

25636

عشق قطعه دوم

شهرام میرجلالی

25635

عشق

شهرام میرجلالی

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز شهرام میرجلالی کد پیشواز همراه اول شهرام میرجلالی عشق کد پیشواز ایرانسل شهرام میرجلالی مادر کد آوای انتظار شهرام میرجلالی کد پیشواز شهرام میرجلالی عشق پیشواز مادر شهرام میرجلالی کد پیشواز ایرانسل شهرام میرجلالی عشق کد آهنگ پیشواز مادر همراه اول کد پیشواز همراه اول شهرام میرجلالی بارون گرفته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو