loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز دردانه از فرزاد فرخ,    کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرخ دردانه,    کد پیشواز همراه اول فرزاد فرخ دردانه, &n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 دوشنبه 04 آذر 1398


,   
,    کد اهنگ پیشواز دردانه از فرزاد فرخ
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرخ دردانه
,    کد پیشواز همراه اول فرزاد فرخ دردانه
,    آهنگ پیشواز فرزاد فرخ دردانه
,    کد پیشواز ایرانسل فرزاد فرخ دیوانگی
,    کد پیشواز همراه اول فرزاد فرخ دوستت دارم
,    کد پیشواز همراه اول فرزاد فرخ دیوانگی
,    کد پیشواز همراه اول فرزاد فرخ اهل عاشقی
,    کد پیشواز همراه اول فرزاد فرخ هوای تو

دوستت دارم منه دیوانه در قلبم عشقم شدی دُردانه
باز مثله هر شب حرفمو گوش بگیر منو آرام کنو خاموش بگیر

من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی منه مغروره پُر احساسو تو آغاز کنی
دوره تو میگردمو میخندمو دل به تو که جانمی میبندمو

من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی منه مغروره پُر احساسو تو آغاز کنی
دوره تو میگردمو میخندمو دل به تو که جانمی میبندمو

تکست آهنگ دردانه فرزاد فرخ

گوشه ی دنجه دلم واسه تو بهانه داره هر چی که ترانه خوندم رنگه عاشقانه داره
مثه تابیدنه چشمات حسه دلبرانه داره مثه آرامشه دستات تبِ کودکانه داره

من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی منه مغروره پُر احساسو تو آغاز کنی
دوره تو میگردمو میخندمو دل به تو که جانمی میبندمو

من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی منه مغروره پُر احساسو تو آغاز کنی
دوره تو میگردمو میخندمو دل به تو که جانمی میبندمو

,    کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرخ دردانه - بزودی - هنوز منتشر نشده







برچسب ها کد اهنگ پیشواز دردانه از فرزاد فرخ کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرخ دردانه کد پیشواز همراه اول فرزاد فرخ دردانه آهنگ پیشواز فرزاد فرخ دردانه کد پیشواز ایرانسل فرزاد فرخ دیوانگی کد پیشواز همراه اول فرزاد فرخ دوستت دارم کد پیشواز همراه اول فرزاد فرخ دیوانگی کد پیشواز همراه اول فرزاد فرخ اهل عاشقی کد پیشواز همراه اول فرزاد فرخ هوای تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو