loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد,کد آهنگ ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 229 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398

کد پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد,کد آهنگ ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد جدید,سایت پیشواز من,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد,ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد,کد آهنگ پیشواز جدید,

 

از اون لحظه ای که رفتی و دلت سنگ شد
همون لحظه من دلم خیلی برات تنگ شد
آروم آروم رفتی دور شدی یه قدم
اما واسه دل من فاصله یک غم شد
چجوری دلت اومد با دل من بد شی
چجوری دلت اومد از دل من رد شی
دورت نگشتم بری دور زدن بلد شی
این همه با این و اون گشتی دیگه بس نیست
کسی اندازه من که تورو بلد نیست
پشیمون میشی یه روز پشیمونی کم نیست

 

 

https://naslemusic.com

 

 

هر وقت افتاد از سرت هوای شبگردی
یکمی فکر کن که با دلم چیکار کردی
یه سری به عاشقت بزن نذار دیر شه
نیاد اون روز با لباس مشکی برگردی
چجوری دلت اومد با دل من بد شی
چجوری دلت اومد از دل من رد شی
دورت نگشتم بری دور زدن بلد شی
این همه با این و اون گشتی دیگه بس نیست
کسی اندازه من که تورو بلد نیست
پشیمون میشی یه روز پشیمونی کم نیست

 

 

چجوری دلت اومد با دل من بد شی
چجوری دلت اومد از دل من رد شی
دورت نگشتم بری دور زدن بلد شی
این همه با این و اون گشتی دیگه بس نیست
کسی اندازه من که تورو بلد نیست
پشیمون میشی یه روز پشیمونی کم نیست

 

کد پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد - بزودی







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد کد آهنگ ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد کد آهنگ پیشواز کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد جدید سایت پیشواز من سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مرتضی اشرفی چجوری دلت اومد کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو