loading...

پیشواز من

X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز مسعود امامی سردم شده ایرانسل X کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود امامی سردم شده X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز مسعود امامی سردم شده همراه اول X

♥حسـ ــین♥ بازدید : 83 پنجشنبه 10 بهمن 1398
X کد پیشواز ایرانسل X کد آهنگ پیشواز مسعود امامی سردم شده ایرانسل X کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود امامی سردم شده X کد پیشواز X کد آهنگ پیشواز مسعود امامی سردم شده همراه اول X Kod Pishvaz Irancell X کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسعود امامی سردم شده X کد آهنگ پیشواز X کد پیشواز همراه اول X کد آهنگ پیشواز مسعود امامی سردم شده X کد آهنگ پیشواز مسعود امامی سردم شده جدید X کد آوای انتظار مسعود امامی سردم شده پخش انلاین X کد پیشواز جدید - مسعود امامی سردم شده X کد آهنگ پیشواز جدید مسعود امامی سردم شده X کد پیشواز مسعود امامی سردم شده X کد آوای انتظار مسعود امامی سردم شده X Kod Pishvaz Hamrah Aval X کد آهنگ پیشواز مسعود امامی سردم شده پخش انلاین

 

بی تو همیشه تک و تنهام گم توی رگبار زمستون
هیزم توی شومینه بنداز منو بگیر از برف و بارون
سینه ام پر از خش خش برگ هاست نپرس که چی شدم چطورم
سردم شده به جای شالت دستاتو حلقه کن به دورم
گم کرده بودمت عزیزم پشت روزای بی نشونه ام
یه قهوه گرمو یه لبخند بسه که حس کنم تو خونه ام
گم کرده بودمت عزیزم پشت روزای بی نشونه ام
یه قهوه گرمو یه لبخند بسه که حس کنم تو خونه ام

 

دستامو محکم تر نگهدار یه باد بومی ماه رو برده
از وقتی که تورو ندیدم شب های من ورق نخورده
من برف سنگین رو کوهم زخمی بغضی ناگهانم
سردم شده منو بغل کن ای قله آتش فشانم
گم کرده بودمت عزیزم پشت روزای بی نشونه ام
یه قهوه گرمو یه لبخند بسه که حس کنم تو خونه ام
گم کرده بودمت عزیزم پشت روزای بی نشونه ام
یه قهوه گرمو یه لبخند بسه که حس کنم تو خونه ام

 

بزودی







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز مسعود امامی سردم شده ایرانسل کد آهنگ پیشواز همراه اول مسعود امامی سردم شده کد پیشواز کد آهنگ پیشواز مسعود امامی سردم شده همراه اول Kod Pishvaz Irancell کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسعود امامی سردم شده کد آهنگ پیشواز کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز مسعود امامی سردم شده کد آهنگ پیشواز مسعود امامی سردم شده جدید کد آوای انتظار مسعود امامی سردم شده پخش انلاین کد پیشواز جدید مسعود امامی سردم شده کد آهنگ پیشواز جدید مسعود امامی سردم شده کد پیشواز مسعود امامی سردم شده کد آوای انتظار مسعود امامی سردم شده Kod Pishvaz Hamrah Aval کد آهنگ پیشواز مسعود امامی سردم شده پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو