loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل قسم مهراد جمKod pishvaz irancell Mehraad Jam Ghasamکد آهنگ پیشواز ایرانسل قسم مهراد جمترانه و شعر آهنگ قسم مهراد جمغصه نخور میدونم آهای تموم جونمیه عمر به پات میمونمواسه ی موندن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 483 یکشنبه 13 مهر 1399


کد آهنگ پیشواز ایرانسل قسم مهراد جم

Kod pishvaz irancell Mehraad Jam Ghasam

کد آهنگ پیشواز ایرانسل قسم مهراد جم

ترانه و شعر آهنگ قسم مهراد جم

غصه نخور میدونم آهای تموم جونم
یه عمر به پات میمونم
واسه ی موندن من قسم نخور به جونم

تک ستاره ای شبا توو آسمونم
اسم تورو کنار من میخونن
رفتن بلد نیست که دلم قسم نخور میمونم

کس و کار منی تو عشقم دار و ندار منی تو عشقم
آخه یار منی تو عشقم آخه عشقم

چشمات دنیامه هرجا میرم باهامه
یاد خاطره هامونم امشب عکست توو دستامه

کس و کار منی تو عشقم دار و ندار منی تو عشقم
آخه یار منی تو عشقم آخه عشقم

چشمات دنیامه هرجا میرم باهامه
یاد خاطره هامونم امشب عکست توو دستامه

تکست آهنگ قسم مهراد جم

میدونی تو شدی همه دنیام
میخونی حرفمو از توو چشمام

به همه بگو فقط منو دوست داری
بگو جایی نمیری تو منو داری

میتونی بمونی باز تو کنارم
میرم هرجا یه خاطره با تو دارم

توو آسمونم شدی تک ستارم
آخه مگه جز تو من کیو دارم

کس و کار منی تو عشقم دار و ندار منی تو عشقم
آخه یار منی تو عشقم آخه عشقم

چشمات دنیامه هرجا میرم باهامه
یاد خاطره هامونم امشب عکست توو دستامه

کس و کار منی تو عشقم دار و ندار منی تو عشقم
آخه یار منی تو عشقم آخه عشقم

چشمات دنیامه هرجا میرم باهامه
یاد خاطره هامونم امشب عکست توو دستامه






 

کد پیشواز ایرانسل مهراد جم قسم

Kod pishvaz Pishvaz mehrad jam irancell

پیشواز های ایرانسل مهراد جم 99 قسم

Pishvaz irancell mehrad jam

;n \da,hc livhn [l

///////////////////////

www.pishvazman.rozblog.com

 

قسم1

 

مهراد

 

جم

 

۵۵۱۲۰۷۱۰

 

۲۱۰۰

 

۷

قسم2

 

مهراد

 

جم

 

۵۵۱۲۰۷۱۱

 

۲۱۰۰

 

۷

قسم3

 

مهراد

 

جم

 

۵۵۱۲۰۷۱۲

 

۲۱۰۰

 

۷

قسم 1

 

مهراد

 

جم

 

۵۵۱۲۰۷۲۴

 

۵۰۰۰

 

۳۰

قسم 2

 

مهراد

 

جم

 

۵۵۱۲۰۷۲۵

 

۵۰۰۰

 

۳۰

قسم 3

 

مهراد

 

جم

 

۵۵۱۲۰۷۲۹

 

۵۰۰۰

 

۳۰







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو