loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز همراه اول زندگی محمد علیزاده,کد آهنگهای پیشواز همراه اول زندگی محمد علیزاده,کد پیشواز همراه اول زندگی محمد علیزاده,کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول زندگی محمد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 665 جمعه 02 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول زندگی محمد علیزاده,کد آهنگهای پیشواز همراه اول زندگی محمد علیزاده,کد پیشواز همراه اول زندگی محمد علیزاده,کد آهنگ پیشواز,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول زندگی محمد علیزاده,کد آهنگ پیشواز همراه اول زندگی محمد علیزاده جدید,همراه اول زندگی محمد علیزاده,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ همراه اول زندگی محمد علیزاده,کد آهنگ پیشواز جدید,

زندگی زندگی زندگیه منی تو زندگی زندگی چرا نمیشه بی تو
جونو دل کی بودی بگو آخه چی بودی دله منو به این زودی بگو چرا ازم ربودی

دله بیچاره گیر افتاد عاشقه تو شدم ای داد همیشه هواتو میخواد اون دلی که دادی به باد

آرامشه من باید بشه من کاری بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی اینقدر خواستنی عشقم من تو شدم یا تو منی

تکست آهنگ زندگی محمد علیزاده

نمیبینم هیشکیو آخه تو رو دیگه دارمت معمولی نه هاا تو رو طور دیگه دارمت آره جور دیگه دارمت

آرامشه من باید بشه من کاری بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی اینقدر خواستنی عشقم من تو شدم یا تو منی

آرامشه من باید بشه من کاری بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی اینقدر خواستنی عشقم من تو شدم یا تو منی

کد آهنگ پیشواز همراه اول زندگی محمد علیزاده - بزودی

 

 کد آهنگ پیشواز همراه اول زندگی محمد علیزاده

*درخواستی کاربران**سایت پیشواز من**پخش بزودی – هنوز ساخته نشده*

این پیشواز از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این پیشواز  درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگ پیشوازی هستین که توی اینترنت نیست اسم شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول زندگی محمد علیزاده کد آهنگهای پیشواز همراه اول زندگی محمد علیزاده کد پیشواز همراه اول زندگی محمد علیزاده کد آهنگ پیشواز سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول زندگی محمد علیزاده کد آهنگ پیشواز همراه اول زندگی محمد علیزاده جدید همراه اول زندگی محمد علیزاده سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ همراه اول زندگی محمد علیزاده کد آهنگ پیشواز جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو