loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز جدید محسن ابراهیم زاده همراه اول,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده بی قرارم,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده امشب,&nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 335 دوشنبه 19 خرداد 1399

,    کد اهنگ پیشواز جدید محسن ابراهیم زاده همراه اول
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده بی قرارم
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده امشب
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده مرور خاطرات
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده دونه دونه
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده برداشت رفت
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس
,    کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده درد دل
,    Pishvazman
,   

تویه تک تک لحظه هام به فکرتم عزیزم
نذار همه دردامو من توو خودم بریزم

پای همه رفتارات اون کارات آخه من موندم
خوب گوش بکن ایندفعه این آهنگو واسه تو خوندم

تک و تنها تویه این اتاق من حوصلم هی سر میره
دستام بی اختیار هی سمتِ این گوشی میره

میدونی بعد تو من بدونه تو صد بار مُردم
آخه این همه راه رو واسه چشمات بگو کی میره

شبا با مرور خاطراتِ تو صبح میشه
از این علاقه مگه سر سوزنی کم میشه

از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد شد
چی شد این آدمِ ساده تو دله تو مُرتد شد

شبا با مرور خاطراتِ تو صبح میشه
از این علاقه مگه سر سوزنی کم میشه

از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد شد
چی شد این آدمِ ساده تو دله تو مُرتد شد

تکست آهنگ مرور خاطرات محسن ابراهیم زاده

تک و تنها تویه این اتاق من حوصلم هی سر میره
دستام بی اختیار هی سمتِ این گوشی میره

میدونی بعد تو من بدونه تو صد بار مُردم
آخه این همه راه رو واسه چشمات بگو کی میره

شبا با مرور خاطراتِ تو صبح میشه
از این علاقه مگه سر سوزنی کم میشه

از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد شد
چی شد این آدمِ ساده تو دله تو مُرتد شد

شبا با مرور خاطراتِ تو صبح میشه
از این علاقه مگه سر سوزنی کم میشه

از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد شد
چی شد این آدمِ ساده تو دله تو مُرتد شد

 

26881 مرور خاطرات3 همایون نظامی
26880 مرور خاطرات2 همایون نظامی
26879 مرور خاطرات همایون نظامی

 

,    کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده مرور خاطرات

بزودی







برچسب ها کد اهنگ پیشواز جدید محسن ابراهیم زاده همراه اول کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده بی قرارم کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده امشب کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده مرور خاطرات کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده دونه دونه کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده وابستگی کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده برداشت رفت کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس کد پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده درد دل Pishvazman
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو