loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل آهنگ جذاب ترین علی عباسیKod Ahang Pishvaz - Irancell Ali Abbasi Jazzab Tarinکد پیشواز ایرانسل آهنگ جذاب ترین علی عباسیآهنگ پیشواز ایرانسل جذاب ترین علی عباسیموج اقیانوسه آرام تو موها

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1283 یکشنبه 03 شهریور 1398




کد پیشواز ایرانسل آهنگ جذاب ترین علی عباسی

Kod Ahang Pishvaz - Irancell Ali Abbasi Jazzab Tarin

کد پیشواز ایرانسل آهنگ جذاب ترین علی عباسی

آهنگ پیشواز ایرانسل جذاب ترین علی عباسی

موج اقیانوسه آرام تو موهایِ پریشونت
جوری عشقی که خود عشقم یه وقتا میشه مدیونت

من چی میخوام از خدا وقتی تو اینجایی جلو رومی
تو نوازش میکنی احساسمو هر شب به آرومی

تو جذابترین قسمتِ عشقی
چقدر صحبتِ عشقی باهات دارم عزیزم
محاله بگیره تو رو دیگه کسی از منه تنها نمیذارم عزیزم



تو جذابترین قسمتِ عشقی
بدون تو میمیریم منو قلبه مریضم

نگاهم کن نباشی میرم از دست
نباشی میره از دست همه چیزم عزیزم

کد پیشواز ایرانسل آهنگ جذاب ترین علی عباسی

انتخابِ اول تو عشقه آخر تو
کسی رو غیر از من نکردی باور تو

میگی خدایا عشق منم میگم هر دو

تو جذابترین قسمتِ عشقی
چقدر صحبتِ عشقی باهات دارم عزیزم

محاله بگیره تو رو دیگه کسی از منه تنها نمیذارم عزیزم

تو جذابترین قسمتِ عشقی
بدون تو میمیریم منو قلبه مریضم

نگاهم کن نباشی میرم از دست
نباشی میره از دست همه چیزم عزیزم







منبع متن فراتکست

این کد بزودی در صورت انتشار ر این صفحه قرار میگیرد

با تشکر مدیر سایت پیشواز من









برچسب ها کد پیشواز کد آوای انتظار ایرانسل جذاب ترین علی عباسی پخش انلاین کد آوای انتظار ایرانسل جذاب ترین علی عباسی کد پیشواز جدید 98 کد پیشواز ایرانسل جذاب ترین علی عباسی کد آهنگ پیشواز ایرانسل جذاب ترین علی عباسی کد پیشواز جدید ایرانسل جذاب ترین علی عباسی کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل جذاب ترین علی عباسی کد آهنگ پیشواز های جدید سال 1398 کد آهنگ پیشواز کد پیشواز ایرانسل جذاب ترین علی عباسی به همراه متن کد آهنگ پیشواز ایرانسل جذاب ترین علی عباسی جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل جذاب ترین علی عباسی سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز ایرانسل جذاب ترین علی عباسی پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو