loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سر حرفتی هنوز امید علومیKod pishvaz irancell Omid Oloumi Sare Harfeti Hanouzکد آهنگ پیشواز ایرانسل سر حرفتی هنوز امید علومیمتن - تکست آهنگ سر حرفتی هنوز امید علومیدیدی بس نشستم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 33 یکشنبه 27 مهر 1399










کد آهنگ پیشواز ایرانسل سر حرفتی هنوز امید علومی

Kod pishvaz irancell Omid Oloumi Sare Harfeti Hanouz

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سر حرفتی هنوز امید علومی

متن - تکست آهنگ سر حرفتی هنوز امید علومی

دیدی بس نشستم کنج این خونه
گفتی مردش هستم پاشو دیوونه

گفتی مردش هستم بسازمت از نو
ولی بدتر از همه تو بودی تو بودی شکستی منو

یکمم تو با دل ما راه بیا یکمی کوتاه بیا
خسته نشدی هنوز

گفتی میمونم پیشت با دل قرص
گفتی چیزی نپرس سر حرفتی هنوز

یکمم تو با دل ما راه بیا یکمی کوتاه بیا
خسته نشدی هنوز

گفتی میمونم پیشت با دل قرص
گفتی چیزی نپرس سر حرفتی هنوز

تکست آهنگ سر حرفتی هنوز امید علومی

هرچی میشم بعد تو گردن تو
تموم خاطره هام وصلن به تو

اگه تو عاشق بودی اصلا چطور
بد کردی به دلم میگی نه من نه تو

یکمم تو با دل ما راه بیا یکمی کوتاه بیا
خسته نشدی هنوز

گفتی میمونم پیشت با دل قرص
گفتی چیزی نپرس سر حرفتی هنوز

یکمم تو با دل ما راه بیا یکمی کوتاه بیا
خسته نشدی هنوز

گفتی میمونم پیشت با دل قرص
گفتی چیزی نپرس سر حرفتی هنوز

**




******کد بزودی******

منبع متن فراتکست








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو