loading...

پیشواز من

,    ,    کد اهنگ پیشواز سیامک عباسی,    کد پیشواز ایرانسل سیامک عباسی فرشته پاک,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیامک عباسی شهر بارونی, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 جمعه 10 آبان 1398

,   
,    کد اهنگ پیشواز سیامک عباسی
,    کد پیشواز ایرانسل سیامک عباسی فرشته پاک
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیامک عباسی شهر بارونی
,    کد پیشواز سیامک عباسی همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول سیامک عباسی تو که نیستی
,    کد پیشواز ایرانسل عشق دورم سیامک عباسی
,    کد پیشواز همراه اول عشق دورم سیامک عباسی
,    کد پیشواز همراه اول شهر بارونی سیامک عباسی
,    کد پیشواز ایرانسل ببین چقدر دوست دارم سیامک عباسی
,   

faratext.com

به جاى من نفس بکش که زنده ام براى تو که قلبه من میگیره بی هواى تو
بمون بمون به خاطر تمومه خاطراتمون قد یه پلک نبینمت دلتنگ میشم بمون , دلتنگ میشم بمون

من عاشقه همین نگاه عاشقونه ى تو میشم و
فقط ببین چه جورى واسه تو دیوونه مىشم و ببین چقد دوست دارم

براى عشقه تو غرورمو شکستمو
فقط براى عشقه تو چشامو رو تمومه دنیا بستمو ببین چقد دوست دارم

تکست آهنگ ببین چقدر دوست دارم سیامک عباسی

محاله که ازت بی خبر بشم به خاطر توئه نفس که میکشم
دوباره بی هوا منو صدا بزن به خاطر توئه صدایه قلبه من , صدایه قلبه من

من عاشقه همین نگاه عاشقونه ى تو میشم و
فقط ببین چه جورى واسه تو دیوونه مىشم و ببین چقد دوست دارم

براى عشقه تو غرورمو شکستمو
فقط براى عشقه تو چشامو رو تمومه دنیا بستمو ببین چقد دوست دارم

**

,    کد پیشواز ایرانسل ببین چقدر دوست دارم سیامک عباسی - درخواستی

 

کد - بزودی  0000000000000 هنوز ساخته نشده

 







برچسب ها کد اهنگ پیشواز سیامک عباسی کد پیشواز ایرانسل سیامک عباسی فرشته پاک کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیامک عباسی شهر بارونی کد پیشواز سیامک عباسی همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول سیامک عباسی تو که نیستی کد پیشواز ایرانسل عشق دورم سیامک عباسی کد پیشواز همراه اول عشق دورم سیامک عباسی کد پیشواز همراه اول شهر بارونی سیامک عباسی کد پیشواز ایرانسل ببین چقدر دوست دارم سیامک عباسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو