loading...

پیشواز من

Rbt Code Hamrahe Aval Farzad Farzin Called Mankan With Play Online اون مث مانکن همش تو زاویه با من بود … حالتاش تغییر نمیکرد تکلیف عشقمون روشن بودهر قدر طلبکار عشقش شدم دورتر میشد … ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 25 سه شنبه 24 فروردین 1400

Rbt Code Hamrahe Aval Farzad Farzin Called Mankan With Play Online

کد آوای انتظار مانکن فرزاد فرزین همراه اول

اون مث مانکن همش تو زاویه با من بود … حالتاش تغییر نمیکرد تکلیف عشقمون روشن بود
هر قدر طلبکار عشقش شدم دورتر میشد … انگار واسه مرگ این عشق همه چی جورتر میشد

1- کد پیشواز همراه اول مانکن: 94392

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی …. نمیشه بری و هر وقت بخوای برگردی
یه روزی میفهمی چقدر به من بد کردی میدونم …
نمیخوام بباره بارونی که دلگیره از روزی که رفتی بهونتو میگیره…
این قلب وامونده هنوز رو عشق تو گیره میدونم …

2- کد قطعه دوم اهنگ: 94393

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

مگه بهت نگفته بودم پای تو میمونم … غمت تمام زندگیمه آره من دیوونم
عشقت باهامه تو همه خاطره هامه عزیزم … با من که کل زندگیمی واسه چی بی رحمی
هیشکی برات شبیه من نیست یه روزی میفهمی

3- کد قطعه سوم: 94394

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

خرید این پیشواز با ارسال کد قطعه را به شماره  8989 ارسال کنید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو