loading...

پیشواز من

      کد آهنگ پیشواز ایرانسل شروع ناگهان علیرضا قربانی ───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── بی سر و سامان تو شد؛ شانه ی سر خورده من رنگ بزن بر لب این خنده ی دلمرده ی من ساکت تنهایی من؛ حرف بزن با شب من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 675 دوشنبه 05 خرداد 1399

 

 

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل شروع ناگهان علیرضا قربانی

───┤ ♩♬♫♪ ├───

بی سر و سامان تو شد؛ شانه ی سر خورده من
رنگ بزن بر لب این خنده ی دلمرده ی من

ساکت تنهایی من؛ حرف بزن با شب من

شور تماشایی من؛ شعر بخوان با لب من

بغض منی آه منی! حسرت دلخواه منی
!
دوری و دلتنگ توام؛ زخمی و همراه منی

 

 ... به زودی


من غم پنهان توام؛ حال پریشان توام
پلک بزن تا بپرم، مستی چشمان توام
!
جان منو جهان، من فقط تو هستی

قرار بی زمان من فقط تو هستی

شروع ناگهان من فقط تو هستی
!


دلیل گریه ی منی عذاب من؛ نه پر از شنیدن منی جواب من نه

تو روی دیگر منی نقاب من نه

نیست در اقلیم کسی؛ این همه بی هم نفسی

بی همگان منتظرم؛ تا تو به دادم برسی

عصر غم انگیز توام حوصله کن

ابر مرا عاشق یک ریز توام؛ معجزه کن صبر مرا

بنده زده پای مرا گیسوی زنجیری تو میکشدم میکشدم لحظه دلگیری تو

جان منو جهان من فقط تو هستی

قرار بی زمان من فقط تو هستی

شروع ناگهان من فقط تو هستی
!
دلیل گریه ی منی عذاب من؛ نه پر از شنیدن منی جواب من نه

تو روی دیگر منی نقاب من نه







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول شروع ناگهان علیرضا قربانی کد پیشواز شروع ناگهان علیرضا قربانی کد پیشواز کد آهنگ پیشواز شروع ناگهان علیرضا قربانی همراه اول کد آوای انتظار شروع ناگهان علیرضا قربانی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز شروع ناگهان علیرضا قربانی رایتل کد آهنگ پیشواز شروع ناگهان علیرضا قربانی پخش انلاین کد آهنگ پیشواز شروع ناگهان علیرضا قربانی ایرانسل کد پیشواز ایرانسل kod ahang pishvaz کد آهنگ پیشواز شروع ناگهان علیرضا قربانی کد آوای انتظار شروع ناگهان علیرضا قربانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز شروع ناگهان علیرضا قربانی برای رایتل پخش انلاین کد پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول کد آهنگ پیشواز ایرانسل شروع ناگهان علیرضا قربانی کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز رایتل شروع ناگهان علیرضا قربانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو