loading...

پیشواز من

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک نیستی ,همراه اول رامین بی باک نیستی ,کد آهنگهای پیشواز همراه اول رامین بی باک نیستی ,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول رامین بی باک نیستی ,کد آهنگ پی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 59 دوشنبه 15 بهمن 1397

سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک نیستی ,همراه اول رامین بی باک نیستی ,کد آهنگهای پیشواز همراه اول رامین بی باک نیستی ,کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول رامین بی باک نیستی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک نیستی  جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ همراه اول رامین بی باک نیستی ,کد پیشواز همراه اول رامین بی باک نیستی ,pishvazman.rozblog.com,

 

این هوای لعنتی همش منو یاد تو میندازه رفتی و دلم گرفته از همه بی حد و اندازه
نیستی تو ببینی بی تو قلبه من خودشو میبازه

رفتی و تمومه خاطراتمون رو سرم آواره از سقف این اتاق سوت و کور تنهایی میباره
گوشه گوشه ی این شهر بارونی تو رو یادم میاره

نیستی کل روزام نیستی کل رویام نیستی کل دنیام بد شد
نیستی تا ببینی بعد از تو دله من حتی با خودشم سرد شد
کاش بشه فقط یه بار دیگه بیای تویه خوابمو کم کنی یکم از این عذابو درد و اضطرابمو

تکست آهنگ نیستی رامین بی باک

زندگی کنار تو یه خواب خوب بود که حیف شد تا پریدم از خواب و دیدم که نیستی چه حیف شد
سالهاست نگاهم به قابه عکسه روی دیوار خیره مونده
من گم شدم برای پیدا کردنت چیزی از تو جا نمونده اینجا نمونده

نیستی کل روزام نیستی کل رویام نیستی کل دنیام بد شد
نیستی تا ببینی بعد از تو دله من حتی با خودشم سرد شد
کاش بشه فقط یه بار دیگه بیای تویه خوابمو کم کنی یکم از این عذابو درد و اضطرابمو

http://www.faratext.com

کد پیشواز همراه اول رامین بی باک نیستی

 

.... ]بزودی[....







برچسب ها سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک نیستی همراه اول رامین بی باک نیستی کد آهنگهای پیشواز همراه اول رامین بی باک نیستی کد آهنگ پیشواز جدید همراه اول رامین بی باک نیستی کد آهنگ پیشواز همراه اول رامین بی باک نیستی جدید کد آهنگ پیشواز جدید سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز کد آهنگ همراه اول رامین بی باک نیستی کد پیشواز همراه اول رامین بی باک نیستی pishvazman.rozblog.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو