loading...

پیشواز من

,    کد اهنگ پیشواز سلطان قلبم مادر همراه اول,    اهنگ پیشواز مادر من همراه اول,    کد آهنگ پیشواز مادر همراه اول,    کد اهنگ پیشواز مادر پر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1359 شنبه 03 اسفند 1398


,    کد اهنگ پیشواز سلطان قلبم مادر همراه اول
,    اهنگ پیشواز مادر من همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز مادر همراه اول
,    کد اهنگ پیشواز مادر پرستار دلم برای رایتل
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول مادر سامی یوسف
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا نیک فرجام پدر
,    اهنگ پیشواز مرگ مادر
,    کد اوای انتظار مادر
,    کد پیشواز همراه اول محسن چاوشی مادر
,    kod pishvaz madar

 

کد آهنگ پیشواز مادر پرستار دلم رضا نیک فرجام :

ایرانسل :

۴۴۱۱۳۴۸۳ مادر

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۷۵۷۵

همراه اول :

۸۱۰۷۲  مادر

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۸۹۸۹

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

متن آهنگ رضا نیک فرجام مادر :

سلطان غم چشم و چراغم مادر
تنها گل گلزار باغم مادر
بعد از خدا تنها امیدم مادر
من با دعایت روسفیدم مادر
مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم
در قلب من این آرزوی آخر است
گویند بهشت در زیر پای مادر است
ای وای من قدر تو را نشناختم
من را ببخش تنها به خود پرداختم
مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم
تو با بدی ام ساختی و سوختی
تنها چراغ خانه را افروختی
هر جمعه ها چشمت به قاب جاده ها
شاید بیاید ام یجیب جاده ها
مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم
کسی که تا همیشه پای من سوخت
چراغ خانه سرد من افروخت
شبی که سر به بالین تبم من
زمین و آسمان یکجا به هم دوخت
مادر تویی دار و ندارم مادر
بعد از تو من دیگر چه دارم مادر
ای گریه ات پشت و پناهم مادر
من با دعایت روبه راهم مادر
مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم

 

 

 

رایتل بزودی







برچسب ها کد اهنگ پیشواز سلطان قلبم مادر همراه اول اهنگ پیشواز مادر من همراه اول کد آهنگ پیشواز مادر همراه اول کد اهنگ پیشواز مادر پرستار دلم برای رایتل کد آهنگ پیشواز همراه اول مادر سامی یوسف کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا نیک فرجام پدر اهنگ پیشواز مرگ مادر کد اوای انتظار مادر کد پیشواز همراه اول محسن چاوشی مادر kod pishvaz madar
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو