loading...

پیشواز من

کد آهنگ پیشواز بیا امو بند ایرانسلهمینک برای شما / پیشواز آهنگ بیا از گروه امو بند برای اپراتور ایرانسل + پخش آنلاین در در سایت پیشواز کده قرار داده ایم کد ترک اول پیشواز ایرانسل امو باند بیا(هزینه 5

♥حسـ ــین♥ بازدید : 0 شنبه 21 فروردین 1400

کد آهنگ پیشواز بیا امو بند ایرانسل
همینک برای شما / پیشواز آهنگ بیا از گروه امو بند برای اپراتور ایرانسل + پخش آنلاین در در سایت پیشواز کده قرار داده ایم
کد آهنگ پیشواز بیا امو بند ایرانسل

کد ترک اول پیشواز ایرانسل امو باند بیا(هزینه 500 تومان): ۵۵۱۱۹۰۰۵
همین قطعه کد با مدت زمان یک هفته(قیمت 200 تومان): ۵۵۱۱۸۹۹۴
دلم برات تنگه … دیوونه بیا بسه خب…
ببین چقدر صورتم بعد تو شکسته شد
دلم میخواد دوباره بریم زیر بارون و , بهم بگی منو میخوای یا نه بگو راستشو…

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

ترک دوم آهنگ بیا(هزینه 500 تومان): ۵۵۱۱۹۰۰۶
همین ترک با مدت یک هفته(قیمت 200 تومان): ۵۵۱۱۸۹۹۵

دلم ازت بدجوری پره بیا خوبم کن
بیا بازم مثل قدیما … عشق خوبم شو
من قول میدم گذشتمونو فراموش کنم ، بیا که من بی تو تو این تاریکی گم شدم

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

ترک سوم موزیک بیا امو بند (هزینه 500 تومان): ۵۵۱۱۹۰۰۷
قطعه سوم برای هفت روز (قیمت 200 تومان): ۵۵۱۱۸۹۹۶

چه میدونستم آخه یه روزی میشم گرفتار تو …
که مث دیوونه ها میگیرم از هرکی سراغتوچه
میدونستم آخه عوض میشه حست یه روزی به من…

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

فعال سازی: ارسال کد به 7575

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو