loading...

پیشواز من

حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول,کد آهنگ پیشواز حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول,کد آهنگ حجت اشرف زاده دلم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1837 جمعه 20 اردیبهشت 1398

حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول,کد آهنگ پیشواز حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول,کد آهنگ حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول,سایت آهنگ پیشواز,کد پیشواز حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگهای پیشواز حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول,

 

 

با لبخندی ساده بشین روبروم تا من مثل آیینه تماشا کنم
بذار آرزوهای گم کردمو تو چشمای مست تو پیدا کنم
بجز تو چی میخوام از این زندگی دل من تورو آرزو میکنه
کنارم بمون رو نگردون ازم تو باشی به من بخت رو میکنه

 

دلم گریه میخواد کجاست شونه هات کجا رفتی ای حس آرامشم
میخوام این شبایی که بارونیم با آرامش دستات آروم بشم
دلم گریه میخواد کجاست شونه هات کجا رفتی ای حس آرامشم
میخوام این شبایی که بارونیم با آرامش دستات آروم بشم

 

با دوری کنار اومدن ساده نیست بذار مثل سایه کنارت باشم
تا مثل همیشه قرارم باشی تو باشی و من بیقرارت باشم

 

کد آهنگ پیشواز حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول - بزودی

 

https://naslemusic.com/

 







برچسب ها حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول کد آهنگ پیشواز حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول کد آهنگ حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول سایت آهنگ پیشواز کد پیشواز حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگهای پیشواز حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو