loading...

پیشواز من

کد پیشواز ایرانسل مرتضی جوان جوونی,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مرتضی جوان جوونی,ایرانسل مرتضی جوان جوونی,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مرتضی جوان جوونی,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز ایرانسل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 48 چهارشنبه 08 خرداد 1398

کد پیشواز ایرانسل مرتضی جوان جوونی,کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مرتضی جوان جوونی,ایرانسل مرتضی جوان جوونی,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مرتضی جوان جوونی,سایت پیشواز من,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی جوان جوونی,کد آهنگ ایرانسل مرتضی جوان جوونی,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی جوان جوونی جدید,



کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی جوان جوونی

۴۴۱۲۸۰۱۵ جوونی

ماهانه ۳۰۰ تومان

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۷۵۷۵

————–
Morteza Javan Javani ‘s Songwriting Code
متن آهنگ مرتضی جوان جوونی

من جوانی خانه زارمدل به دلداری مو دادم

حیف اسیر روزگارم من اسیر دست ظلمت

من اسیر زلف یارم حیف اسیر روزگارم

حیف اسیر روزگارم یارمطعنه بر موی تو دارم

ای خدا رحمی به من کن دست به زیر سر گذارم






منبع
mtn-music.org







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل مرتضی جوان جوونی کد آهنگهای پیشواز ایرانسل مرتضی جوان جوونی ایرانسل مرتضی جوان جوونی کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل مرتضی جوان جوونی سایت پیشواز من کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی جوان جوونی کد آهنگ ایرانسل مرتضی جوان جوونی سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی جوان جوونی جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو