loading...

پیشواز من

کد پیشواز لالایی احسان دریادلKod pishvaz Ehsan Daryadel Lalaeiکد پیشواز لالایی احسان دریادلبهمراه متن آهنگ لالایی احسان دریادلافتادیم رو دوره تکراروتا کی باید بشنویم از هم بد وبیراروتا کی میونه بحث ها

♥حسـ ــین♥ بازدید : 52 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400

کد پیشواز لالایی احسان دریادل

Kod pishvaz Ehsan Daryadel Lalaei

کد پیشواز لالایی احسان دریادل

بهمراه متن آهنگ لالایی احسان دریادل

افتادیم رو دوره تکرارو
تا کی باید بشنویم از هم بد وبیرارو

تا کی میونه بحث هامون
از من هی اسرارو از تو هی انکارو
سکوتتو بشکن نگو حرف ندارم نکن این کارو

یه رحمی کن به من که واسه تو شدم یارو
لالایی بخون واست نمونم شبا بیدا رو

لبخند بزن من بزنم واسه تو گیتارو
اسفند برات دود کنم دور کنم درد و بلاها رو

آخه رفتاراش منو دیوونم کرده
اگه دیدینش بهش بگید برگرده

سرده سر پره سردرده
نیستی ببینی نبودت چیکارم کرده

تکست آهنگ لالایی احسان دریادل

هی سخت نکن واسمون این راهو
تا کی باید گریه کنم پاک کنم چشم ترو تارو

تا کی باید حرف بزنم چیزی نگی
گوش ندی حرفارو نکن این کارو
بیا از رو دوشه من این دفعه رو تو بردار این بارو

یه رحمی کن به من که واسه تو شدم یارو
لالایی بخون واست نمونم شبا بیدا رو

لبخند بزن من بزنم واسه تو گیتارو
اسفند برات دود کنم دور کنم درد و بلاها رو

آخه رفتاراش منو دیوونم کرده
اگه دیدینش بهش بگید برگرده

سرده سر پره سردرده
نیستی ببینی نبودت چیکارم کرده

**

















اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو